| کد مطلب: ۱۰۴۵۹۱۲
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

زيدآبادي بازداشت شد

يک فعال سياسي و وکيل دادگستري بازداشت شد. حسن اسدي زيدآبادي فعال سياسي و وکيل دادگستري صبح ديروز باز‌داشت شد.

بازداشت 11 تهديدکننده کسبه بازار

سخنگوي فرماندهي انتظامي کل کشور از دستگيري 11 نفر که «کسبه بازار تهران را تهديد کرده بودند و اجازه بازگشايي مغازه‌ها را نمي‌دادند»، خبر داد. حاجيان بيان کرد: از ابتداي صبح ديروز تعدادي از افراد با ايجاد سروصدا و رعب و وحشت سعي داشتند کسبه را از بازگشايي مغازه‌هاي خود منصرف کنند. حاجيان با بيان اينکه برخي از اين افراد تراکت پخش مي‌کردند و شعار‌هاي تهديدآميز مي‌دادند، گفت: اين افراد کسبه را تهديد مي‌کردند تا مغازه‌هاي خودشان را باز نکنند، اما با حضور به‌موقع پليس اين توطئه خنثي شد.

پرويز برومند بازداشت شد؟

خبرگزاري برنا متعلق به وزارت ورزش از بازداشت «دروازه‌بان سابق يکي از تيم‌هاي تهراني» [پرويز برومند] در حوادث شهرک غرب تهران خبر داد. خبرگزاري برنا متعلق به وزارت ورزش نوشت: «دروازه‌بان سابق يکي از تيم‌هاي تهراني سه‌شنبه در حوالي شهرک غرب تهران بازداشت شد. وي درحالي بازداشت شد که درحال آسيب زدن به اموال عمومي و ليدري اغتشاشات بود.» در همين حال، سايت اصولگراي مشرق نيز نوشت: «(پ. ب) دروازه‌بان سابق استقلال به جرم آسيب زدن به اموال عمومي و ليدري اغتشاشات دستگير شد.»

اخراج يک بازيکن به دليل توهين به تيم‌ملي

بازيکن يکي از تيم‌هاي حاضر در ليگ دسته اول فوتبال کشور، از اين تيم کنار گذاشته شد. بازيکن تيم فوتبال مس شهربابک به دليل توهين به اعضاي تيم‌ملي فوتبال کشور از اين تيم کنار گذاشته شد. با اعلام باشگاه مس شهربابک؛ در پي انتشار استوري توهين آميز پويا سيف پناهي مدافع اين تيم به اعضاي تيم‌ملي فوتبال، باشگاه مس ضمن محکوم کردن اقدام بازيکن خود، استوري مذکور را توهين به ارکان باشگاه و هويت ملي قلمداد و نامبرده را تا اطلاع ثانوي از حضور در تمامي تمرينات و ديدارهاي رسمي محروم کرد.

‍ توقيف تريلي حامل دام قاچاق در هرمزگان

جانشين فرمانده انتظامي هرمزگان از شناسايي و توقيف يکدستگاه تريلي حامل 120 راس دام قاچاق در شهرستان حاجي‌آباد خبر داد. سرهنگ مهرداد مشوق گفت: ماموران انتظامي شهرستان حاجي‌آباد حين گشت‌زني و کنترل محور‌هاي مواصلاتي يکدستگاه تريلي حامل 120 راس دام زنده قاچاق را شناسايي و توقيف کردند. سرهنگ مشوق گفت: ارزش دام‌هاي قاچاق 420 ميليون ريال برآورد شده است. او گفت: در اين رابطه يک متهم دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

بازداشت جاسوس موساد در کرمان

جاسوس موساد که قصد عمليات خرابکارانه داشت توسط سازمان اطلاعات سپاه در استان کرمان دستگير شد. اين جاسوس موساد در اعترافات خود اظهار کرد: در اينترنت تبليغي ديدم که متعلق به سرويس‌هاي اسرائيل بود، اين تبليغ باعث شد که من کنجکاو شده و به سمت اين کار بروم. وي با اشاره به اينکه درخواستي براي آنها ايميل کردم، گفت: از آن لحظه که اين ايميل را ارسال کردم ديدم که راه برگشتي ندارم و بايد ادامه بدهم. جاسوس موساد با بيان اينکه براي جلب رضايت طرف مقابل اعلام کردم که آمادگي انجام هرنوع اقدامي در راستاي اهداف سرويس اطلاعاتي رژيم صهيونيستي در ايران را دارم، ادامه داد: به همين جهت تمام مدارک هويتي خود را براي افسران سرويس‌هاي اطلاعاتي رژيم ارسال کردم.

واکنش آلمان به ادعاي مذاکرات پنهاني با ايران

وزارت امور خارجه آلمان در پي ادعاي مطرح شده از سوي کارکنان يکي از بانک‌هاي نيمه‌دولتي آلماني، مبني بر در جريان بودن مذاکرات پنهاني دولت اين کشور با ايران براي واردات انرژي را «بي‌اساس» تلقي کرد. به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روزنامه اورشليم پست، يک سخنگوي وزارت امور خارجه آلمان در پي ادعاي موريتز کريِمر، اقتصاددان ارشد بانک نيمه‌دولتي LBBW اين کشور مبني بر مذاکرات پنهاني دولت آلمان با ايران براي واردات انرژي، به اورشليم پست گفت که «واقعيت اين است هيچ مذاکرات يا برنامه‌اي براي خريداري نفت يا گاز از ايران در کار نيست.» طبق گفته اين سخنگوي وزارت امور خارجه آلمان، خبر چنين مذاکراتي «تماما بي‌اساس» است. علاوه بر اين، برِند واگنر که سخنگوي بانک ياد شده است، در اين باره به اورشليم پست گفت، «ما با توضيحات وزارت امور خارجه در اين باره موافقيم.»

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار