| کد مطلب: ۱۰۴۵۹۰۰
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

دستگيري قاتل متواري

سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان اليگودرز از دستگيري قاتل مسلح متواري کمتر از 24 ساعت در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ علي اسداللهي بيان داشت: با اطلاع از وقوع قتل فردي 33 ساله با سلاح گرم بلافاصله ابعاد موضوع با تشکيل تيم ويژه‌اي از کارآگاهان پليس آگاهي اليگودرز به‌صورت ميداني بررسي و با اقدامات اطلاعاتي انجام شده قاتل متواري شناسايي و به‌همراه سلاح کمري مورد استفاده در ارتکاب جرم در کمتر از 24 ساعت با عمليات ضربتي پليس دستگير و تحت اختيار قرار گرفت. اين مقام انتظامي افزود: متهم در تحقيقات تکميلي به قتل با استفاده از سلاح کمري اعتراف و انگيزه قتل را اختلافات خانوادگي عنوان کرد که به‌همراه پرونده متشکله به دادسرا معرفي شد. سرپرست فرماندهي انتظامي شهرستان اليگودرز در پايان از شهروندان درخواست کرد به منظور پيشگيري از وقوع اعمال مجرمانه و درگيري‌هاي قومي و قبيله‌اي در مواقع بروز اختلافات موضوع را از طريق مراجع قضائي و انتظامي پيگيري کنند.

کشف 116 قبضه اسلحه غيرمجاز

فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: 116 قبضه اسلحه در اجراي طرح جمع‌آوري سلاح و مهمات غيرمجاز در خوزستان کشف و جمع‌آوري شد. سردار سيدمحمد صالحي با تاکيد بر برخورد قاطعانه پليس با دارندگان سلاح‌ غيرمجاز، بيان کرد: در راستاي ارتقاي امنيت عمومي طرح جمع‌آوري سلاح و مهمات غيرمجاز توسط پليس اطلاعات و امنيت عمومي به مدت چهار روز اجرا شد. وي افزود: در اجراي اين طرح ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي با همکاري ساير يگان‌هاي انتظامي در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتي و اقدامات خاص پليسي 90 نفر از دارندگان سلاح غيرمجاز را شناسايي و با هماهنگي مراجع قضائي در چند عمليات مقتدرانه و منسجم دستگير کردند. فرمانده انتظامي استان خوزستان ادامه داد: در راستاي اجراي اين طرح 116 قبضه سلاح غيرمجاز، شامل 41 قبضه سلاح جنگي، 20 قبضه کلاشنيکف، 20 قبضه کلت و... به‌همراه 75 قبضه سلاح شکاري غيرمجاز، با 566 عدد فشنگ مربوطه کشف و ضبط شد. سردار صالحي با بيان اينکه متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شدند، افزود: پليس با مجاهدت و تلاش شبانه‌روزي با مخلان نظم و امنيت و دارندگان سلاح‌هاي غيرمجاز قاطعانه برخورد مي‌کند.

دستگيري اعضاي باند سارقان

فرمانده انتظامي مسجدسليمان با اشاره به شناسايي و دستگيري اعضاي باند چهارنفره سارقان منزل با هفت فقره سرقت گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در برخي مناطق، بررسي موضوع و دستگيري سارقان در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت. سرهنگ حميدرضا بهاروندافزود: ماموران کلانتري 12 مسجدسليمان با انجام کار اطلاعاتي، هويت اعضاي باند چهارنفره سارقان حرفه‌اي را شناسايي و پس از هماهنگي با مرجع قضائي در عملياتي ضربتي در مخفيگاهشان دستگير و در همين ارتباط يک مالخر را نيز شناسايي کردند. وي ادامه داد: متهمان در تحقيقات به عمل آمده پليسي به هفت فقره سرقت منزل اعتراف و در بازرسي از مخفيگاهشان مقداري اموال مسروقه کشف و ضبط شد. سرهنگ بهاروند با بيان اينکه متهمان پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شدند، از شهروندان خواست با رعايت هشدارهاي انتظامي در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوکي مراتب را در کوتاه‌ترين زمان ممکن از طريق سامانه تلفني 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار