| کد مطلب: ۱۰۴۲۶۰۵
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

دستگیری ۷۸ سارق و مالخر
رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۷۸ سارق و مالخر در اجرای طرح ضربتی انتظامی امنیتی در این استان خبرداد. سرهنگ محمد نادربیگی اظهارداشت: ۲۹ باند سرقت نیز درمناطق مختلف استان البرز شناسایی و متلاشی شدند. وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ مالخر اموال مسروقه دستگیر و مقدار قابل‌توجهی از اموال از جمله ۶ دستگاه خودرو و تعدادی زیادی لوازم منزل، لوازم داخل خودرو، دوچرخه، اسناد و مدارک جعلی و غیره کشف شد. نادربیگی خاطرنشان کرد: همچنین در اجرای این طرح اعضای 5 باند اخاذی تحت‌عنوان مامور و سه باند کلاهبرداری نیز دستگیر شدند. وی گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را بیش از ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

کشف ۳۲ هزارلیتر سوخت
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۲ هزارلیتر سوخت قاچاق در بندرگناوه با توقیف یک شناور باری خبر داد. سرهنگ ستاد یدا... شرفی در گفت‌وگو با «فارس» اظهارداشت: دریابانان پایگاه دریابانی بوشهر با تشدید گشت‌های دریایی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند یک دستگاه شناور باری حامل سوخت قاچاق را در بندر گناوه توقیف کنند. فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن اشاره به دستگیری یک متهم، گفت: در بازرسی از شناور مذکور، مقدار ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوییل به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

تصادف خودروها و مصدومیت ۸ نفر
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از تصادف چند خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد. مجتبی خالدی درباره وقوع این تصادف اظهارکرد:‌ یک مورد تصادف بین چند دستگاه خودرو در بزرگراه اشرفی اصفهانی، پیش از همت به مرکز فوریت‌های ۱۱۵ اورژانس اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن تکنسین‌های اورژانس به محل اعزام شدند. وی ادامه داد:‌ براساس اطلاعات اولیه یک کامیون حمل سیمان به‌دلایلی که باید از سوی کارشناسان مربوطه بررسی شود با شش یا هفت دستگاه خودرو برخورد می‌کند. به گفته سخنگوی سازمان اورژانس کشور براساس گزارش‌های اولیه این حادثه 8 مصدوم برجای گذاشته است که یک نفر در محل و 7 نفر به مراکزدرمانی منتقل شدند. سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز درباره جزئیات این حادثه گفت: یک مورد حادثه برخورد چندین دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اشرفی اصفهانی، محدوده پل همت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: در محل مشاهده شد که هفت دستگاه خودرو از جمله یک دستگاه پژو ۲۰۶، کوییک، وانت و موتورسیکلت و... با یکدیگر برخورد کردند و خودرو وانت نیز واژگون شده بود. سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: این حادثه هفت مصدوم انتقالی از جمله پنج خانم و دو آقا داشت که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. وی گفت: شنیده‌ها حاکی از آن بود که یک خودرو سنگین موجب وقوع این حادثه شده بود اما در محل دیده نشد و این موضوع باید از سوی عوامل مربوطه بررسی و اعلام شود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار