| کد مطلب: ۱۰۴۲۵۲۳
لینک کوتاه کپی شد

تکذیب حضور نیروهای بسیج در گشت‌ ارشاد

رئیس پلیس تهران بزرگ، استفاده از نیروهای بسیج در گشت‌های ارشاد را تکذیب کرده و گفت: «ماموران پلیس امنیت اخلاقی درخصوص نحوه رفتار با مردم آموزش می‌بینند.» سردار حسین رحیمی با بیان اینکه «تمام این افراد از نیروهای پلیس هستند»، درباره وظیفه پلیس در موضوع حجاب گفت: واحدهای عملیاتی گشت امنیت اجتماعی و اخلاقی مسئولیت دارند کسانی که در معابر و اماکن عمومی ظاهر شده و به کسانی که شئونات لازمه را رعایت نمی‌کنند تذکر می‌دهند و این از وظایف قانونی پلیس است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: سردار اشتری فرمانده فراجا پس از اطلاع از ماجرای خانم امینی، با وجود حضور در مرز شلمچه با ذکر اینکه مهسا امینی مثل دختر من است، سه دستور ویژه مبنی بر انجام درمان جدی وی، رسیدگی فوری بدون هیچگونه ملاحظه‌ای و تکریم خانواده مرحومه را صادر کردند. سردار حسین رحیمی ضمن ابراز تاسف از حادثه ناگوار فوت مرحومه مهسا امینی و همدردی با خانواده وی اظهار کرد: نیروهای جان برکف انتظامی کشور در تمامی شرایط بحرانی بدون هیچ ادعایی به دنبال احقاق حق و گرفتن حق مظلوم از ظالم بوده‌اند، چه بسا از آسایش و آرامش خود گذشته‌اند و جان خود را در راه دفاع از حق در طبق اخلاص گذاشته‌اند؛ رشادت و ایثارگری‌های نیروهای خدوم پلیس بر کسی پوشیده نیست. او گفت: این اتفاق در این بین معاندان به دنبال ماهی گرفتن از آب گل آلود هستند و با نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی فضای جامعه را ملتهب کنند.

‌ رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: ۳ میلیون نفر در کشور داریم که جزو مشمولان غایب هستند. سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا، اظهار کرد: بحث معافیت تحصیلی مشمولان یکی از مواردی است که در آستانه ماه مهر مورد توجه قرار می‌گیرد؛ تمامی افرادی که در کنکور شرکت کردند و در مقاطع مختلف قبول شدند و باید انتخاب رشته کنند می‌توانند درخواست معافیت تحصیلی را به صورت اینترنتی ثبت کنند. او با اشاره به اینکه بیش از 50 درصد از رزمندگان دوران دفاع مقدس را سربازان تشکیل می‌دادند، افزود: مشمولان از طریق اپلیکیشن پلیس من یا سامانه سخا می‌توانند وضعیت سربازی خود را پیگیری کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار