| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۹۱
لینک کوتاه کپی شد

اصلاح مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی

سرپرست وزارت رفاه گفت: در پي پيشنهاد سازمان تأمين اجتماعي مقرر شد در چارچوب پايداري منابع و اعتبارات اين سازمان، مستمري ساير سطوح اصلاح شود. محمدهادي زاهدي‌وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي با بيان اينکه رئيس‌جمهور بر اصلاح ميزان افزايش سنواتي مستمري ساير سطوح بازنشستگان سازمان تأمين اجتماعي تأکيد دارند، افزود: بر اين اساس هيات وزيران، تصميم‌گيري در اين خصوص را به وزراي عضو هيات امناي سازمان تأمين اجتماعي تفويض کرد. زاهدي‌وفا با اشاره به جلسات متعدد با نمايندگان بازنشستگان و مسئولان مربوط، به منظور اجراي دستور رئيس‌جمهور تصريح کرد: برابر تفويض انجام شده و بررسي‌هاي کارشناسي صورت گرفته و در پي پيشنهاد سازمان تأمين اجتماعي مقرر شد در چارچوب پايداري منابع و اعتبارات اين سازمان، مستمري ساير سطوح اصلاح شود.

رئيس سازمان زندان‌ها با موفقيت‌آميز دانستن واکسيناسيون در زندان‌ها گفت: در اين مدت شاهد پوشش 95درصدي واکسيناسيون کرونا بوده‌ايم و درعين حال توقع دارم که واکسيناسيون مددجويان در مرحله چهارم نيز با جديت و سرعت بيشتري ادامه يابد. غلامعلي محمدي در نشستي با کادر بهداشت و درمان زندان‌هاي سراسر کشور افزود: همواره بر بهداشت جسماني و رواني مددجويان تأکيد داريم. ضمن اينکه با غربالگري قطعا به شکل بهتري زمينه اصلاح‌وتربيت مددجويان حاصل مي‌شود و ما مي‌توانيم زندانيان پرخطر را شناسايي کنيم. وي در اين جلسه که به‌صورت ويدئوکنفرانس و باحضور «کادر بهداشت و درمان» زندان‌هاي سراسر کشور برگزار شد، اظهار داشت: از ويژگي خاص اداره علمي زندان‌ها، بهره‌مندي از خرد جمعي و لازمه آن نيز استفاده از تجارب و نظرات همه همکاران در گروه‌هاي مختلف فعال در زندان‌ها است که برپايي نشست‌هاي «هيات انديشه‌ورز» در اين راستا خواهد بود.

جانشين پليس پيشگيري پايتخت از اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر در شهر تهران خبر داد. سرهنگ محمدقاسم طرهاني، در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پاسخ به درخواست‌هاي مردمي و اعتراض به تردد معتادان متجاهر در سطح شهر تهران بزرگ اجراي طرح جمع آوري معتادان متجاهر روز گذشته در شهر تهران اجرا شد. وي با بيان اينکه در اين عمليات 380 معتاد متجاهر جمع آوري شد تاکيد کرد: اين طرح‌ها به صورت مداوم در سطح شهر تهران بزرگ اجرا خواهد شد. اين مقام انتظامي افزود: علاوه بر جمع‌آوري معتادان متجاهر، 4 خرده فروش مواد مخدر نيز دستگير و در بررسي‌هاي بيشتر از آنها 250 گرم مواد مخدر کشف شد. جانشين پليس پيشگيري تهران تصريح کرد: معتادان جمع‌آوري شده پس از تشکيل پرونده به مراکز بازپروري و مراجع قضائي معرفي خواهند شد. سرهنگ طرهاني با اشاره به اينکه شهروندان در صورت روبه‌رو شدن با چنين مواردي سريعا با 110 تماس برقرار کنند، خاطر نشان کرد: پليس با اجراي طرح‌هاي جمع آوري معتادان متجاهر به بهبود سلامت جسمي و رواني اين افراد کمک خواهد کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار