| کد مطلب: ۱۰۳۹۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

زن و شوهر مسافرکش‌نما دستگير شدند

رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ از دستگيري زن و شوهري که تحت پوشش مسافرکشي، زورگيري مي‌کردند، خبر داد. سرهنگ كارآگاه سيدقاسم موسوي‌فر بيان داشت: مردجواني به پليس آگاهي مراجعه و اظهارکرد که در ميدان شوش سوار بر يکدستگاه خودروي سواري پرايد که راننده آن يک زن بود شده است و بر روي صندلي کنار راننده نشسته است. در طول مسير مرد ديگري نيز سوار بر خودرو شده است و پس از طي مسافتي راننده خودرو تغيير مسير داده و با ورود به بزرگراه امام‌علي(ع) مسافر مرد، وي را مورد ضرب و جرح قرار داده است و پس از سرقت تلفن‌همراه و مقاديري وجه نقد، وي را در مکاني خلوت به بيرون از خودرو پرتاب کرده‌اند. اين مقام انتظامي عنوان کرد: با بررسي تحقيقات محلي و جغرافياي محل جرم، مالک خودرو شناسايي و با تحقيقات محلي مشخص شد سارقان زن و شوهر هستند. رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران ادامه داد: با اخذ دستور قضائي، در يک عمليات ضربتي هر 2 متهم در مخفيگاهشان دستگير و در تحقيقات اوليه به سرقت و مصدوميت شاکي معترف شدند. وي به کشف اموال مسروقه در مخفيگاه متهمان اشاره کرد و افزود: با انتقال متهمان به پليس آگاهي و انجام تحقيقات تکميلي هر 2 نفر با صدور قرار قضائي روانه زندان شدند.

سرقت‌هاي سريالي از باغ ويلاها

رئيس پليس آگاهي استان خراسان‌رضوي از دستگيري 2 متهم و يک مالخر پرونده سرقت‌هاي سريالي از باغ‌ويلاهاي حاشيه شمال مشهد خبر داد. سرهنگ جواد شفيع‌زاده بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت از کارگاه‌ها و باغ‌ويلاهاي حاشيه شمال مشهد، کارآگاهان پايگاه شمال پليس آگاهي پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي با سرنخ‌هايي که در دست داشتند يکي از عاملان اصلي اين سرقت‌ها را شناسايي و براي دستگيري‌اش وارد عمل شدند. اين مقام انتظامي گفت: متهم دستگيرشده در تحقيقات به عمل آمده به 25 فقره سرقت از کارگاه‌ها و باغ‌ويلاهاي حاشيه شمال مشهد با همکاري فردي ديگر اعتراف که همدست متهم نيز در عملياتي ضربتي به‌همراه يک مالخر اموال مسروقه دستگير شدند.

352 سارق و جاعل دستگير شدند

فرمانده انتظامي تهران بزرگ از شناسايي و انهدام 76 باند سرقت از منزل، زورگير و موبايل‌قاپ خبر داد و گفت: 352 نفر از سارقان شهر تهران دستگير شدند. سردار حسين رحيمي، در سومين طرح کاشف پليس آگاهي تهران بزرگ در جمع خبرنگاران افزود: سومين مرحله طرح کاشف پليس آگاهي با دستگيري 352 سارق، جاعل، کلاهبردار، زورگير، کيف‌قاپ و قاتلان به مرحله اجرا درآمد. وي گفت: اکثر افرادي که در اين مرحله از طرح کاشف دستگير شدند، سابقه‌دار هستند. رئيس پليس پايتخت بيان کرد: 76 باند سارق منزل، زورگير و موبايل‌قاپ شناسايي و منهدم شدند. همچنين 700 فقره سرقت مختلف کشف شد. سردار رحيمي با اشاره به اينکه سارقان شيوه‌ها و شگردهاي خود را به‌روز مي‌کنند، گفت: از لحظه‌اي که سرقت رخ مي‌دهد تا لحظه‌اي که فرآيند پي‌جويي جرم انجام مي‌شود پليس به‌دنبال کشف آن جرم است. وي افزود: سارقان شيوه‌هاي خود را به‌روز مي‌کنند و مردم بايد هوشيار باشند تا فريب آنها را نخورند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار