| کد مطلب: ۱۰۳۹۶۸۸
لینک کوتاه کپی شد

توضیح احمدخاتمی درباره خانواده دزدها!

جملاتي که از سوي ائمه جمعه بيان مي‌شود داراي اهميت است و در اذهان مي‌ماند. ديروز امام جمعه تهران گفت: اينجانب در خطبه گذشته که در تاريخ 17 تير 1401 ايراد شد در يادداشت خود که همه خطبه‌ها را قبل از ايراد مي‌نويسم، اين جمله را نديدم که اکثر بي‌حجاب‌ها از خانواده‌هاي دزدها هستند و در تلويزيون هم نديدم، لذا به اين باور رسيدم که آن را نگفتم و آن را در خطبه اين هفته 7 مرداد 1401 ابراز کردم، ولي بعد از نماز برخي نمازگزاران محترم جمعه گفتند که در خطبه قبل گفته‌ايد بنابراين ترديدي ندارم که اين جمله سبق لسان و ناخواسته بوده است.

اصلاح‌طلبان اگر چه درون قدرت نيستند اما دلسوزاني هستند که به ارائه راهکار مي‌پردازند. رئيس بنياد اميد ايرانيان با بيان اينکه نمي‌توان به‌دليل محدوديت‌ها کنار کشيد و نظاره‌گر اوضاع کشور بود، راه احياي سرمايه اجتماعي ميدان‌دادن به تمامي سلايق براي اداره جامعه است. محمدرضا عارف با اشاره به برخي اظهارنظرها مبني بر تشتت و عدم هماهنگي در جريان اصلاحات و با بيان اينکه نافي برخي اشکالات در بدنه جريان اصلاحات نيستم، تصريح کرد: هيچ راهي جز انسجام و يکپارچگي در جريان اصلاحات به مانند شرايطي که در دهه 90 حاکم بود، نداريم.

يکسال از دولت سيزدهم گذشت و نوبت ارزيابي عملکردهاست. يک فعال سياسي گفت: يکي از مشکلات ما مساله اعتماد است. اين موضوع به هيچ وجه قابل پذيرش نيست. محمدجواد حق‌شناس افزود:‌ از طرف ديگر برخي ناکارآمدها مانند انتخاب وزيراني است که تخصص و تجربه کافي را ندارند. امروز، مجلسي که به دولت راي بالايي داد، صدايش درآمده و چندين تن از وزرا را در نوبت استيضاح قرار داده است، اما به‌دليل ملاحظات هيات‌رئيسه مجلس، اين استيضاح‌ها اعلام وصول نشده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار