| کد مطلب: ۱۰۳۹۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد

جامعه منکر زده مانند شهر سیل‌زده است

برخورد با بدحجابي موضوع اين روزهاي کشور است. استاد دروس خارج حوزه علميه گفت: امام حسين(ع) براي منکر زدايي قيام کرد و از سويي جامعه ما جامعه‌اي منکر زده است؛ هم زندگي دنيوي چه بسيار از ما آلوده به منکرات دنيايي است و هم زندگي ديني ما آلوده به منکرات ديني است و مناسب است در اين ايام رجعتي به وضع خودمان داشته باشيم و با الهام از قيام امام حسين (ع) نقاط ضعف خود را بررسي کنيم. آيت‌ا... محمد سروش محلاتي اظهار داشت: جامعه منکر زده مانند شهر سيل‌زده است. وي در بخش ديگري گفت: امام حسين(ع) به ما آموخت که چگونه بايد نهي از منکر کرد و نهي از منکر چه ضوابطي دارد.

قانون براي همه مردم يکسان است در غير اين صورت مشکلاتي براي جامعه ايجاد مي‌شود. يک فعال سياسي اصلاح‌طلب گفت: هنگامي که يک قانون براي همه يکنواخت اجرا نمي‌شود و در زمان‌هاي مختلف به يک صورت متفاوت است، مردم برايشان سوال است که چرا؟ محمد حسين مقيمي درباره اينکه شاهد تحرکات بيشتر يکسري از تندروها در کشور هستيم اين نوع رفتارها در اين شرايط چه اثري روي مردم مي‌گذارد، گفت: آنچه در واقع به آن اعتقاد داريم و فکر مي‌کنيم بايد صورت گيرد، خودداري از هر نوع افراط و تفريط است. نه افراط‌گري مشکلات را حل مي‌کند و نه تفريط، بايد به آنچه که اسلام و قانون اساسي گفته است، عمل کنيم. قانون اساسي ما تکليف را مشخص کرده است.

يکسال از دولت گذشت و کارشناسان توصيه‌هايي به رئيس‌جمهور دارند مانند يک نماينده مجلس که خطاب به رئيس‌جمهور، گفت: جناب آقاي رئيسي با گذشت يکسال از دولت انقلابي متأسفانه عده‌اي از مديران بي‌تدبير جامانده از دولت يازدهم و دوازدهم همچنان در بدنه دولت مردمي شما حضور دارند که با کارشکني‌ها و ايجاد موانع به دنبال ناکارآمدي دولت مردمي و نارضايتي مردم هستند. در اسرع‌وقت نسبت به تغيير افراد نالايق در دولت مردمي اسباب تحقق عملي در پيشبرد عموم مردم و حل مشکلات اقتصادي اقدام عاجل و انقلابي صورت پذيرد. خليل بهروزي فر اضافه کرد: در مبارزه با رانت، فساد و ويژه‌خواري به‌خصوص در صنعت خودرو و فولاد به‌طور جدي اقدام صورت پذيرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار