| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۵۹
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

لوازم خانگي قاچاق توقيف شد

فرمانده انتظامي استان بوشهر از کشف محل دپوي لوازم خانگي قاچاق به ارزش 10 ميليارد ريال خبر داد. سردار سوسني بيان داشت: در پي کسب خبري مبني بر دپوي کالاي قاچاق در حياط يک منزل مسکوني واقع در شهر چغادک، موضوع به‌صورت ويژه در دستور پليس قرار گرفت که پس از بررسي دقيق موضوع و اطمينان از صحت خبر واصله و ضمن هماهنگي قضائي، بلافاصله ماموران کلانتري 22 چغادک فرماندهي انتظامي شهرستان بوشهر، به آدرس موردنظر اعزام و با رعايت موازين قانوني اقدام به بازرسي از اين منزل کردند. سردار سوسني با اشاره به کشف کالاهاي فاقد اسناد و مدارک معتبر گمرکي در اين منزل گفت: در بازرسي به عمل آمده از محل موردنظر تعدادي لوازم خانگي شامل 18 دستگاه يخچال سايدباي‌سايد، 4 دستگاه ماشين ظرفشويي و يکدستگاه ماشين لباسشويي که به‌صورت غيرمجاز وارد کشور شده بود کشف شد. فرمانده انتظامي بوشهر با بيان اينکه ارزش کالاهاي کشف شده از سوي کارشناسان مربوطه 10 ميليارد ريال تعيين شده است، افزود: در اين خصوص يک نفر دستگير و پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شده است.

دستگيري سارقان مسلح موتورسيکلت

فرمانده انتظامي استان همدان از دستگيري سارقان مسلح موتورسيکلت و کشف 50 دستگاه انواع موتورسيکلت، 12 قبضه کلت و 330 عدد تير جنگي خبر داد. سردار سلمان اميري گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهر همدان، رسيدگي به موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت. وي افزود: کارآگاهان با به‌کارگيري شگردهاي پليسي و بهره‌گيري از تمامي امکانات درون و برون‌سازماني در کمتر از يک هفته، سارقان را شناسايي کردند. سردار اميري بيان کرد: يکي از متهمان در اقدامي غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير و پس از انتقال به پليس آگاهي در تحقيقات فني، به 50 فقره سرقت موتورسيکلت در همدان اعتراف کرد و در بازرسي از خودرو وي، تعدادي ادوات سرقت از جمله ديلم، سنگ فرز و غيره کشف شد. اين مقام ارشد انتظامي افزود: در اين رابطه پس از انجام تحقيقات ميداني گسترده سرانجام، خريدار اصلي اموال مسروقه و فروشندگان سلاح جنگي نيز دستگير و 50 دستگاه انواع موتورسيکلت، 10 قبضه سلاح جنگي، 2 قبضه سلاح شکاري و 330 عدد فشنگ جنگي از آنها کشف شد. فرمانده انتظامي استان همدان اضافه کرد: يکي از دلايل سرقت موتورسيکلت‌ها عدم رعايت اصول امنيتي و حفاظتي توسط صاحبان آنان است.

قاچاقچي سوخت دستگير شد

فرمانده انتظامي استان يزد گفت: ماموران پليس در بازرسي از يک تريلي نفتکش در محور يزد- مهريز 31 هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف کردند. سردار عباسعلي بهداني‌فرد اظهارکرد: در راستاي مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي، ماموران پليس امنيت اقتصادي کنترل محورهاي استان يزد را مدنظر قرار دادند. وي ادامه داد: ماموران يکدستگاه نفتکش اسکانيا را در محور يزد به مهريز متوقف و در بازرسي انجام شده 31 هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف کردند. فرمانده استان يزد خاطرنشان کرد: در اين خصوص متهم که قصد انتقال اين محموله از تهران به بندرعباس را داشت دستگير و به مراجع قانوني معرفي شد.

پزشک‌نماي طب‌سوزني دستگير شد

مدير امور طب ايراني و مکمل دانشگاه علوم پزشکي مشهد گفت: فردي که خود را پزشک معرفي کرده بود و در زمينه طب‌سوزني در مشهد فعاليت مي‌کرد، دستگير و محل کارش پلمب شد. دکتر سيدجواد مجتبوي افزود: براساس گزارش‌هاي مردمي و سامانه 190 تخلفاتي که در مديريت طب ايراني و مکمل رخ مي‌دهد، بررسي و با متخلفان برخورد قانوني مي‌شود. وي خاطرنشان کرد: يکي از اين تخلفات مربوط به فردي بود که پزشک نبود و خود را پزشک معرفي کرده بود و در زمينه طب‌سوزني فعاليت مي‌کرد. مجتبوي اضافه کرد: اين فرد مدارک فاقد اعتبار را جهت فريب مردم در محيط کارش نصب و مشغول طب‌سوزني بود. مدير امور طب ايراني و مکمل دانشگاه علوم پزشکي مشهد ادامه داد: مطب اين فرد مهر و موم و اين پرونده جهت رسيدگي به دادستاني ارسال شد.

آزار پسر 9 ساله از سوي راننده تاکسي

راننده‌اي که در يزد براي يکي از شرکت‌هاي حمل‌ونقل شهري اينترنتي کار مي‌کرد پس از ربودن پسربچه 9 ساله، او را در بيابان مورد آزار و ضرب‌وشتم قرار داده و سپس به حال خود رها کرد و متواري شد. به گزارش «ايلنا»، زوج جواني با مراجعه به کلانتري از ربوده‌شدن پسر 9 ساله خود خبر دادند. اين اتفاق در حالي رخ داد که پسر 9 ساله به آموزشگاه زبان رفته و قرار شد با سرويس اينترنتي به خانه برگردد. مادرش زمان بازگشت او مقابل خانه در انتظار پسر ايستاد اما هرچه منتظر ماند خبري از پسرش نشد. اين در حالي است که راننده در پي تماس مادر اين پسر به او گفت که پسرش را مقابل خانه پياده کرده است. اين ادعاي راننده باعث نگراني بيشتر خانواده و شکايت از راننده شد. فرمانده نيروي انتظامي استان يزد گفت: پس از شکايت اين خانواده به کلانتري 14 ابوذر شهرستان يزد و اعلام ناپديدشدن فرزندشان بلافاصله بررسي موضوع در دستور کار قرار گرفت. سردار عباسعلي بهداني‌فرد ادامه داد: راننده خودرو شناسايي، دستگير و در بازجويي به ضرب‌وجرح کودک 9 ساله و رهاکردن او در حاشيه شهر يزد اعتراف کرد. وي تصريح کرد: ماموران پليس توانستند کودک مصدوم و بي‌حال را پيدا کنند ولي متأسفانه اين پسر 9 ساله به‌‌دليل جراحات شديد از سوي راننده دچار شکستگي جمجمه شده است. رئيس پليس استان يزد افزود: اين کودک براي اقدامات درماني به عوامل اورژانس و کادردرمان تحويل داده شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار