| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۵۳
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

آلودگي هوا

دود ناشي از کارخانه‌ها موجب آلودگي هوا و بيماري تنفسي و قلبي ‌-عروقي شهروندان مي‌شود. به طوري که اين روز‌ها اهالي محله شادآباد واقع در منطقه 18 شهر تهران از دود ناشي از آلودگي کارخانه آسفالت پزي در اين محله به تنگ آمده‌اند. در اين محله کارخانه آسفالت پزي وجود دارد که شب‌ها فيلترها را برمي‌دارند و کل منطقه را آلوده مي‌کنند. از مسئولان عاجزانه درخواست داريم که فکري اساسي براي اين موضوع کنند.

محمدي از شادآباد

آموزش و پرورش

از مسئولان آموزش و پرورش درخواست داريم که فکري اساسي براي بازسازي و ساخت دوباره مدرسه پيک انقلاب منطقه 16 کنند تا هر چه زودتر اين مدرسه بازسازي شود. اين مدرسه از لحاظ ايمني براي دانش‌آموزان نا ايمن است.

اصغري از تهران

وام وديعه مسکن

مگر نه اينکه هر ساله صاحبخانه‌ها کرايه‌ها و پول پيش خانه را افزايش مي‌دهند چرا وام وديعه مسکن امسال به کساني که سال گذشته گرفته‌اند داده نمي‌شود اين مشکل اکثر صاحبخانه‌ها است که در حال حاضر با اين گراني ديگر نمي‌توانند از وام وديعه مسکن استفاده کنند.

اسلامي از تهران

يارانه

درمورد يارانه اقشار بازنشسته که قرار بود بازبيني صورت بگيرد و برخي يارانه به حساب آن‌ها از ارديبهشت ماه واريز شده، ولي مسدود شده است گزارش تهيه کنيد تا مشکلات بازنشسته‌ها در اين مورد حل شود.

يک بازنشسته از کاشان

کنتور

براي درخواست کنتور برق و گاز در روستاهاي استان گيلان با مشکلات زيادي روبه‌رو هستيم از مسئولان تقاضا داريم که سهولت در دادن کنتور به روستاييان را در اولويت قرار دهند تا حداقل بتوانند هر چه سريع‌تر کنتورهاي برق و گاز خانه‌هاي روستايي را دريافت کنند.

صفايي از لولمان

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار