| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد

جزئیات اصلاح ۹۸ سنگ قبر در بهشت زهرا

عضو شوراي شهر تهران در مورد اقدام سازمان بهشت زهرا(س) براي اصلاح 98 سنگ قبر توضيحاتي ارائه کرد. ناصر اماني در گفت‌وگو با ايسنا در مورد اصلاح 98 سنگ قبر با تاکيد بر اينکه موضوع را مديرعامل سازمان بهشت زهرا پيگيري کرده است، اظهار کرد: بهشت زهرا قراردادي با خانواده متوفيان دارد که بند اول اين قرارداد تاکيد دارد که هرگونه نصب تصاوير به ويژه تصوير بانوان غيرمحجبه ممنوع است و خانواده متوفي در اين قرارداد متعهد به عمل به اين بند مي‌شود. عضو شوراي شهر تهران با بيان اينکه برخي از خانواده‌هاي متوفيان به‌رغم تعهد ارائه شده در قراردادشان، اين بند را رعايت ‌نکرده‌اند، گفت: در چنين مواردي مسئولان سازمان بهشت زهرا خانواده‌هاي اين متوفيان را خواسته‌اند و به آنها متذکر شده‌اند که طبق قرارداد منعقده، اجازه نصب چنين تصاوير غيرمحجبه و مکشوفه‌اي از متوفيان را نداشته‌اند.

مديرعامل سازمان بيمه سلامت از برداشته شدن سقف ريالي داروخانه‌ها در راستاي اجراي کامل طرح داروياري خبر داد. دکتر محمد مهدي ناصحي درباره پرداخت ريالي داروخانه‌ها در طرح داروياري گفت: تغيير خوبي را سازمان بيمه سلامت براي اجراي بهتر طرح داروياري انجام داده است. به اين صورت که براي اينکه هزينه‌هاي پرداختي توسط مردم در داروخانه‌ها کاملا ثابت بماند، سقف ريالي داروخانه‌ها را برداشتيم که با افزايش سهم سازمان و افزايش مابه‌التفاوت ارزي يا همان يارانه دارو، نسخي با قيمت جديد مشکلي ايجاد نکنند. وي با بيان اينکه به‌طور کلي سقف ريالي داروخانه‌ها برداشته شده است، گفت: کليه نسخي که به داروخانه‌ها مي‌رود، مي‌تواند از سوي داروخانه‌ها پيچيده و به صورت الکترونيک به سازمان بيمه سلامت ارسال شود و ما هم بدون هيچ‌کسوري اين نسخ را پرداخت مي‌کنيم.

معاون وزير آموزش و پرورش از ممنوعيت مدرسه‌داري اعضاي شوراي نظارت بر مدارس غيردولتي در 3 سطح وزارتخانه، استان و منطقه، خبر داد. احمد محمودزاده معاون وزير آموزش و پرورش در ‌گفت‌وگو با فارس درباره اجراي قانون تعارض منافع در آموزش و پرورش، اظهار کرد: اعضاي شوراي نظارت بر مدارس غيردولتي اعم از ستاد، استان و منطقه نبايد مدرسه داشته باشند. وي ادامه داد: اعضاي شوراي نظارت استان شامل مديرکل آموزش و پرورش، رئيس اداره مشارکت‌هاي مردمي، کارشناس مسئول مدارس غيردولتي، رئيس اداره حقوقي، يکي از معاونان آموزشي، معاون پرورشي و يکي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي به انتخاب مجمع نمايندگان استان است. محمودزاده تصريح کرد: به دنبال اين هستيم در قانون جديد تمام مديران مشمول اين قانون شوند که طرح مديريت تعارض منافع در کميسيون تخصصي مجلس مصوب شده و منتظر بررسي در صحن مجلس است. وي افزود: بر همين اساس مديرکل مازندران جابه‌جا شد چرا که قرار بود مدرسه‌اش را واگذار کند اما واگذار نکرد؛ در اداره مشارکت هم يک مورد را پيگير هستيم که اگر به اين نتيجه برسيم که آن فرد مدرسه دارد، جابه‌جايش مي‌کنيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار