| کد مطلب: ۱۰۳۹۳۲۱
لینک کوتاه کپی شد

چرا مــدام پررنگ و کمرنگ می‌شود

تابستان است و بحث حجاب، گرم. ديروز مجيد انصاري عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اگر حجاب داراي استانداردي بود، چرا مدام پررنگ و کمرنگ مي‌شود؟! به نحوي که در بعضي جاها ناديده گرفته مي‌شود و يا در برخي مواقع برخورد با آن پررنگ مي‌شود؟ در همين انتخابات اخير، پوسترها و تبليغاتي که من در ستادهاي برخي کانديداهاي اصولگرا ديدم، به مراتب پيشروتر از کانديداهاي غير اصولگرا بود. همچنين در مراسم‌هاي ديگر دوربين‌ها به دنبال نشان دادن افرادي هستند که از نظر پوشش، متفاوت‌تر از سايرين ظاهر شده‌اند.

شهردار تهران در نشست پايان دوره اتحاديه تحکيم وحدت با اشاره به بحث شفافيت در شهرداري گفت: در ابتداي ورود به شهرداري پيگير شفاف‌سازي بوده‌ام و خواستار اين بوديم که خريدهايمان را40 درصد ارزان‌تر از طريق بورس تهيه کنيم. زاکاني در پاسخ به سوالي راجع به عملکرد شهرداري در برخورد با فساد گفت: بلافاصله پس از شروع کار در شهرداري سعي کرديم به‌طور جدي با موارد فساد برخورد کنيم و زمينه مقابله با فساد اکثر مديران مشکل‌دار را در اکثر جايگاه‌ها تغيير داديم.

تلاش زيادي دارند تا فضاي مجازي را محدود کنند. ديروز وزير کشور جنگ رسانه‌اي عليه نظام جمهوري اسلامي را از ديگر ابزار جنگي دشمن برشمرد و گفت: فضاي مجازي موثرترين ابزاري است که دشمن در اختيار گرفته تا از اين طريق خانواده‌ها و افکار عمومي را مورد هجمه قرار دهد و فضاي مجازي بالاترين کارکرد تخريبي را دارد و دشمن تلاش مي‌کند از اين طريق همه مرزها را بشکند. احمد وحيدي به مساله نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: نفوذ دو بخش داشت، بخشي براي اختلال در تصميمات مسئولان و مديران و بخشي در حوزه سياسي بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار