| کد مطلب: ۱۰۳۷۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد

سیروس دین‌محمدی:

از سبک بازی تیم‌ملی خوشم نیـامد

در هفته‌هاي گذشته شايعاتي در خصوص برکناري «اسکو» و حضور مربيان ديگر روي نيمکت تيم‌ملي فوتبال کشورمان مطرح بود. سيروس دين‌محمدي در اين خصوص صحبت کرد.

نظر شما در خصوص حمايت فدراسيون از «اسکو» چيست؟

تعويض مربي در اين برهه زماني گره‌اي از کار تيم‌ملي باز نخواهد کرد. اعتقاد دارم بايد از اسکوچيچ حمايت کرد تا با تمام قوا و خيال راحت کارش را انجام دهد.

درباره برگزاري ديدارهاي تدارکاتي چه نظري داريد؟

بهتر است مسئولان وزارت ورزش‌وجوانان همچنين وزارت امور خارجه مکاتبات لازم را در دستور کار قرار دهند و از لحاظ مالي از فدراسيون و تيم‌ملي حمايت کنند تا بتوانيم چند بازي دوستانه خوب با تيم‌هاي بزرگ داشته باشيم.

کيفيت تيم‌هاي همگروه ايران چگونه است؟

همه مي‌دانيم انگليس در اين سال‌ها عملکرد خوبي داشت. آمريکا هم حدود 14 لژيونر در اروپا دارد و اين نشان مي‌دهد کار چندان راحتي مقابل اين تيم هم نداريم. اگر بازي با اروگوئه واقعيت داشته باشد، اتفاق خوبي است زيرا فوتبال اروگوئه شباهت فراواني به نوع بازي آمريکا دارد.

نظر شما در مورد ديدار تدارکاتي با الجزاير چيست؟

بازي چندان بازي خوبي نديدم و اصلا هم از نوع و سبک بازي تيم‌ملي خوشم نيامد، زيرا در آن‌ بازي فاصله بين خطوط هافبک و حمله زياد بود و اگر بخواهيم در جام‌جهاني هم با اين سيستم بازي کنيم به مشکل خواهيم خورد. اميدوارم اردوها و بازي‌هاي خوبي براي تيم‌ملي تدارک ديده شود.

ظاهرا ديگر در فوتبال ايران ستاره ظهور نمي‌کند!

متاسفانه الان مانند گذشته ديگر فوتبال ما ستاره ندارد. اگر لژيونرها هم نباشند ديگر نبايد متصور باشيم در آسيا حرفي براي گفتن داشته باشيم. يک زماني هواداران به عشق علي کريمي، علي دايي، مهدي مهدوي‌کيا، خداداد عزيزي و.. به استاديوم مي‌آمدند، اما اکنون ديگر ستاره خاصي در فوتبال ما وجود ندارد که بخواهيم‌ به آنها تکيه کنيم. به‌نظرم حضور بازيکنان خوب خارجي يکي از مواردي است که به فوتبال ما کمک خواهد کرد تا دوباره بازيکنان خوش تکنيک و خلاق در ايران ظهور کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار