| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۸۵
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

فرود اضطراري پرواز جده ـ مشهد

مديرکل فرودگاه‌هاي استان بوشهر با اشاره به نشست اضطراري هواپيماي جده در فرودگاه بوشهر گفت: اين هواپيما قرار است زائران خانه خدا را از مشهد به جده منتقل کند که به سبب نقص فني در فرودگاه بوشهر به زمين نشست. کمال دهقان منشادي با اشاره به فرود اضطراري هواپيما در فرودگاه بين‌المللي بوشهر اظهار داشت: پرواز 1835 جده - مشهد قرار بود ساعت 14 در فرودگاه مشهد براي انتقال زائران خانه‌خدا به زمين بنشيند که به سبب نقص فني ساعت 12: 45 دقيقه در فرودگاه بوشهر به زمين نشست.

مشت نمونه خروار است

فعال سياسي اصلاح‌طلب، از «سکوت» صدا وسيما پس از تحريف سخنان رونالدو در تلويزيون انتقاد کرد. عباس عبدي، فعال سياسي اصلاح‌طلب نوشت : براي فهم جايگاه اطلاع‌رساني و رسانه‌ملي در ايران کافي است گفته شود که اگر سخنان رونالدو در رسانه هر کشور ديگري اين چنين تحريف شده بود زلزله‌اي رسانه‌اي رخ مي‌داد.

اعدام عامل شهادت مرزبانان اروميه

رئيس کل دادگستري استان آذربايجان غربي از اجراي حکم اعدام عامل شهادت 2 تن از مرزبانان هنگ مرزي اروميه خبرداد. رئيس کل دادگستري استان آذربايجان غربي با اعلام خبر اجراي حکم اعدام عامل شهادت 2 تن از مرزبانان هنگ مرزي اروميه، گفت: فرد محکوم با تيراندازي به سمت مرزبانان کشور موجب شهادت 2 مرزبان و مجروح شدن 6 نفر از مرزبانان جمهوري اسلامي ايران شده بود. ناصر عتباتي، افزود: پس از طرح اين پرونده در دستگاه قضائي و رسيدگي در دادسرا و صدور کيفرخواست و متعاقب آن صدور حکم محکوميت اعدام، تاييد و قطعي شدن حکم صادره در ديوان عالي کشور و طي مراحل اجرايي، حکم اجرا شد.

پلمب 5 واحد صنفي متخلف

فرماندار بابل گفت که پنج واحد صنفي متخلفي که برنج کيفي توليد داخل را با برنج خارجي مخلوط و به نام برنج ايراني عرضه مي‌کردند، شناسايي و محل کسب و کارشان پلمب شده است. قاسم عزيز‌زاده گرجي در گفت‌وگو با ايرنا افزود که اين پنج واحد صنفي متخلف با همکاري دستگاه‌هاي نظارتي شناسايي و اعمال قانون شدند. وي با هشدار به افرادي که برنج ايراني را با برنج خارجي مخلوط کرده و به نام برنج ايراني مي‌فروشند، گفت: برخورد با افراد متخلف که به دنبال سودجويي و خدشه‌دار کردن کيفيت برنج محلي مي‌شوند، جدي و بدون تعارف خواهد بود.

قيام مجلس به احترام کادر درمان

نمايندگان مجلس شوراي به احترام زحمات کادر درمان، جامعه پزشکي، پرستاران و بهورزان قيام کردند. معين‌الدين سعيدي در جلسه علني ديروز مجلس و در جريان طرح سوال خود از وزير بهداشت و درمان از زحمات کادر درمان، جامعه پزشکي، پرستاران و بهورزان قدرداني کرد و خواستار قيام نمايندگان به احترام زحمات و جانفشاني اين قشر زحمتکش شد. سپس اعضاي هيات رئيسه مجلس و نمايندگان مجلس به احترام کادر درمان قيام کردند.

دليل تجمع تاکسيران‌ها

صبح ديروز کليپي در فضاي مجازي منتشر گرديد که طبق عادت شبکه‌هاي خارج نشين، آن‌ها نيز روي موج اين دروغ‌پردازي سوار شدند و از صف تاکسيرانان مشهدي به عنوان تجمع آن‌ها ياد کردند، اما واقعيت ماجرا چه بود؟ مدير راوبط عمومي سازمان تاکسيراني مشهد در گفت‌وگو با شهرآرانيوز درباره اين ويدئو گفت: تجمع و اعتصابي در کار نبود. اين صفي که ويدئوي آن منتشر گرديده است، مربوط به تغيير تعرفه ناوگان تاکسيراني مشهد برابر مصوبه شوراي اسلامي شهر است که طبق جدول زمان‌بندي‌شده، رانندگان بايد مراجعه مي‌کردند. معمولا مکاني را براي مراجعه تاکسيرانان مشخص مي‌کنيم که بار ترافيکي کمتري داشته باشد تا تاکسيرانان بتوانند راحت‌تر تردد کنند. همچنين، جدول زمان‌بندي‌ شده‌اي براي مراجعه تاکسيرانان مشخص شده است که رانندگان براي جلوگيري از اتلاف وقت بايد طبق اين جدول مراجعه کنند.

کشف و توقيف 350 قطعه سکه تاريخي

مديرکل ميراث‌ فرهنگي استان مرکزي گفت: 350 قطعه سکه نقره تاريخي متعلق به دوره ساسانيان توقيف شد. مصطفي مرزبان از کشف و توقيف 350 قطعه سکه نقره تاريخي متعلق به دوره ساسانيان خبر داد و گفت: اين سکه‌ها که به صورت غيرقانوني توسط فردي در منزل نگهداري مي‌شد که توسط نيروي انتظامي کشف و توقيف شد. مديرکل ميراث‌ فرهنگي، گردشگري و صنايع‌ دستي استان مرکزي، با اشاره به اينکه در محل ياد شده، 350 قطعه سکه تاريخي از جنس نقره کشف شد، بيان کرد: سکه‌هاي مکشوفه با حضور کارشناس ميراث‌ فرهنگي مورد ارزيابي قرار گرفت و با توجه به حکاکي‌هاي صورت گرفته بر روي سکه‌ها اصل و قدمت تاريخي آنها به دوره ساسانيان تخمين زده شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار