| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد

تدارک شبکه نسیم برای تابستان

آرمان ملي: شبکه نسيم با پخش برنامه‌هاي روتين خود در تابستان از يک مجموعه جديد با نام «جواهر سرخ» هم رونمايي خواهد کرد. اين شبکه با شروع فصل جديد برنامه‌هاي متنوع، سرگرم کننده و جديد را در کنداکتور تابستانه خود جانمايي کرده است. بر اين اساس برنامه‌هاي جديد همچون «جواهر سرخ» و «طنزستان» و ادامه «دورهمي»، «خندوانه»، «شوتبال»، «تهمتن»، «کارستون»، «شکرستان»، «نسيم آوا» و سريال «سه‌دونگ سه‌دونگ» و همچنين مجموعه «دست‌به‌نقد» از جمله برنامه‌هايي هستند که مهمان مخاطبان خود در فصل تابستان خواهند بود.

رونمايي از «جواهر سرخِ» نسيم

مسابقه جديد شبکه نسيم با عنوان «جواهر سرخ» در 20 قسمت راهي آنتن مي‌شود. اين مسابقه به تهيه‌کنندگي محمد رحيمي و کارگرداني سجاد شهرياري با اجراي کامران تفتي در جزيره هرمز تصويربرداري شده است. اين برنامه در روزهاي گرم تابستان از شبکه نسيم پخش خواهد شد. مجموعه تلويزيوني «طنزستان» به تهيه‌کنندگي محمد تاجيک از 18 تير 1401 مصادف با عيد سعيد قربان هر شب ساعت 20 از شبکه نسيم پخش خواهدشد. اين مجموعه با ساختار ترکيبي نمايشي و به صورت آيتم محور و براساس موضوعات روز جامعه و با زبان طنز توليد شده است.

ادامه پخش «دورهمي»

مسابقه بزرگ «دورهمي» با اجرا و کارگرداني مهران مديري در اين دوره به پخش خود ادامه مي‌دهد. اين برنامه سرگرم کننده با رويکرد آموزشي و برپايه آگاهي بخشي طراحي و توليد شده است که جمعه و شنبه ساعت 23 روي آنتن مي‌رود. «خندوانه» در ادامه فصل هشتم با کارگرداني و اجراي رامبد جوان و دعوت از مهمانان نام آشنا در روزهاي يکشنبه تا پنجشنبه ساعت 23 به پخش خود ادامه مي‌دهد. مسابقه بزرگ «تهمتن» با اجراي آيدين ختايي و بهداد سليمي تا 10 تير ماه چهارشنبه تا جمعه ساعت 21:30به روي آنتن مي‌رود. «شوتبال» در دو گروه آقايان و خانم‌ها با اجراي علي عامل هاشمي و سوگل طهماسبي شنبه تا سه‌شنبه ساعت 21:30 روي آنتن مي‌رود تا فيناليست اين دوره از مسابقه خود را معرفي کند. «کارستون» با اجراي ميثم درويشان‌پور روند تکامل مشاغل از گذشته تا فرم نوين امروزي را بررسي مي‌کند و با همراهي يک روز کاري با هر حرفه، چالش‌ها، ويژگي و ظرفيت‌هاي آن کسب و کار را معرفي مي‌کند. اين برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت 21 از شبکه نسيم پخش خواهد شد.

«شکرستان»

مجموعه پويانمايي «شکرستان» با قسمت‌هاي جديد، شنبه تا سه‌شنبه ساعت 21 از شبکه نسيم روي آنتن مي‌رود. اين انيميشن با اشارات خاص، نکات فرهنگي و اجتماعي را با نگاهي طنز بيان مي‌کند. مجموعه کمدي «دست‌به‌نقد» به کارگرداني شهاب عباسي از ديگر برنامه‌هاي تابستاني اين شبکه است که شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 از اول تيرماه از شبکه نسيم پخش مي‌شود. مجموعه تلويزيوني سه‌دونگ سه‌دونگ به کارگرداني شاهد احمدلو نيز در کنداکتور تابستانه اين شبکه قرار دارد که هر شب ساعت 20 به پخش خود ادامه مي‌دهد. پخش موسيقي‌هاي جذاب از هنرمندان کشورمان با اجراي رضا محبي پنجشنبه و جمعه ساعت 19 از شبکه نسيم پخش خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار