| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۶۹
لینک کوتاه کپی شد

دشمنان ما در حال نابودی هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با بيان اينکه دشمنان ما در حال نابودي هستند، تاکيد کرد: سخناني که مي‌گويم ابداً کلامي براي دلخوش کردن شما و ملت عزيزمان نيست. واضح سخن مي‌گويم، دشمنان در حال نابودي و افول هستند. همين امروز شما خبرهاي مربوط به جامعه سياسي صهيونيسم را بشنويد که در حال فروپاشي سياسي هستند. سردار سرلشکر پاسدار حسين سلامي گفت: با نگاه به آمريکا نيز مشاهده مي‌کنيد به هيچ موفقيتي نرسيده است. آن‌ها به فکر يک فرار آبرومندانه هستند، آمريکا نمي‌تواند در يک بلاد اسلامي بماند. جايي که از مناره‌هاي مساجدش اذان ا... اکبر و لا اله الا ا... سر داده مي‌شود، جايي براي نفوذ مشرکان و حضور آنان نيست. اين‌ها در حال فرار هستند. همه بدانيد و مشاهده مي‌کنيد که تاريخ اين کشور سرشار از پيروزي است. هر جا با دشمنان آن مواجه شده‌ايم آن کساني که بايد جبين خود را برمي‌گرداندند و سراغ کار خود مي‌رفتند، دشمنان ما بوده‌اند.

 

نماينده مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت انقلابي هستند بنابراين نبايد با يکديگر نزاعي داشته باشيم بايد بيشتر همياري کرد و به يکديگر اعتماد بيشتري داشت پس دولت لوايحي را که لازم دارد هر چه سريع‌تر به مجلس ارسال کند، در کميسيون آمادگي لازم براي رسيدگي داريم. حجت‌الاسلام مرتضي آقاتهراني گفت: بيگانگان مثل اوباما خاورميانه را قطب عالم و ايران را قطب خارميانه مي‌داند، توجه داشته باشيد گاهي از اوقات فقط نقاط ضعف را مي‌بينيم و بنا را به سياه نمايي مي‌گذاريم الان وضع ايران ما نسبت به کل دنيا بهتر است همه دنيا مشکل دارند و ناراحت هستند، بحث اقتصادي همه جايي است منتهي الان در حال جراحي هستيم و اميدواريم اين جراحي جواب دهد. البته جراحي درد دارد اما بعد از آن بايد شادي و سلامت به جامعه برگردد و اميدوارم به زودي شادابي ديده شود. دولت ادعا مي‌کند دولت‌تحول است بايد همين طور باشد.

فعال سياسي اصولگرا که سابقه نمايندگي مجلس را نيز دارد، اين تغييرات در کابينه را مثبت ارزيابي مي‌کند. منصور حقيقت‌پور با تاکيد بر اينکه اقدام به اين تغييرات نشانه ضعف دولت نيست، گفت: «هيچ اشکالي ندارد که اگر جايي ناکارآمدي وجود دارد تبديل به هماهنگي و کارآمدي شود. ما در بخش اقتصادي دولت شاهد هماهنگي نيستيم و احتمال اينکه تغييراتي ايجاد شود، وجود دارد زيرا بخش‌هاي اقتصادي امروز که مهم‌ترين بخش‌هاي ضروري براي جامعه هستند، نيازمند همکاري بيشتر هستند.» وي تصريح کرد اگر دولت بتواند عناصر قوي‌تر، کارآمدتر و هماهنگ‌تري را به کار بگيرد، به نفع دولت است. هيچ اشکالي ندارد که اگر اشتباه کرديم و عنصري که فکر مي‌کرديم مفيد است را آورده‌ايم و مفيد نبوده، تغيير دهيم. وضعيت کشور مثل چند ماه قبل نيست و نياز به تغييراتي داريم. در حال حاضر اولويت اصلي ما تامين نيازهاي اوليه مردم است و اين مربوط به وزارت جهاد است لذا مي‌طلبد که آقاي رئيسي و همکارانش براي ايجاد هماهنگي بيشتر اقدام کنند و عناصر قوي‌تري را به کار بگيرند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار