| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۱۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

شايعه خداحافظي علي باقري

سعيد خطيب‌زاده، سخنگوي وزارت‌خارجه در واکنش به برخي شايعه‌ها درباره استعفاي «علي باقري»، مذاکره‌کننده ارشد ايران در مذاکرات احياي برجام گفت: شايد تعريف شما از خبر متفاوت است؛ خبر منبع مي‌خواهد. اجازه دهيد شايعات در حد همان شايعات باقي بماند. خطيب‌زاده افزود: واقعيت اين است که کارها در وزارت امورخارجه بي‌توجه به برخي شايعاتي که ساخته مي‌شود در حال انجام است. او تاکيد کرد: مذاکره‌کنندگان به برخي شايعاتي که با هدف ساخته مي‌شود بي‌توجه هستند. درباره شايعات، موضع رسمي گرفتن کمال بي‌انصافي است.

غيبت سوال‌برانگيز طارمي

عدم حضور ستاره ايراني پورتو در رونمايي از کيت فصل بعد اين تيم خبرساز شد. مسئولان باشگاه پورتو تصاويري از رونمايي از کيت فصل آينده اين تيم را منتشر کردند که در اتفاقي عجيب خبري از مهدي طارمي نيست. اين در حالي است که خيلي‌ها بر اين باور هستند با اين اتفاق جدايي مهدي از جمع شاگردان کونسيسائو قطعي شده است و ستاره تيم‌ملي قرار است در فصل آينده در تيم ديگري توپ بزند.

واکنش به ازدواج با مردان غيرايراني

وزير پيشين ارتباطات نوشت: آنچه نماينده‌ محترمي در مجلس شوراي اسلامي درباره‌ بانوان ايراني مطرح کرد، مي‌تواند يک طرح عمليات رواني براي پرت‌کردن حواس افکارعمومي از مصوبه اخير مجلس باشد.

اتفاقي عجيب در صداوسيما

بعداز حاشيه‌ها پيرامون تغيير و صداگذاري حرف‌هاي کريستيانو رونالدو، اين‌بار مهمان خارجي شبکه سوم سيما که در تمام طول مکامله در حال صحبت به زبان انگليسي بود، به محض قطع‌شدن ارتباط مترجم فارسي، شخصا به زبان فارسي سخن گفت!

توئيت تند ميرسليم

مصطفي ميرسليم، نماينده مجلس در صفحه توئيتر خود در واکنش به خريد اتوبوس دست دوم توسط شهرداري تهران نوشت: ‏خريد ‎اتوبوس دست دوم از خارج نه افتخار است براي ‎شهرداري تهران و نه خدمت است به شهروندان تهراني ولي دهن‌کجي است به توليدکنندگان داخلي.

شهردار فرديس برکنار شد

با رأي اعضاي شوراي اسلامي شهرفرديس، شهردار اين شهر از سمت خود برکنار شد. در جلسه ديروز شوراي اسلامي شهر فرديس اعضاي شورا با اکثريت آرا محمدرضا آژير را از سمت شهرداري فرديس برکنار و حسين عاشوري، مديرعامل سازمان آتش‌نشاني را به سمت سرپرستي شهرداري فرديس برگزيدند. سخنگوي شوراي اسلامي شهر فرديس درباره دلايل برکناري شهردار اين شهر اظهارداشت: چندي پيش نامه‌اي از فرمانداري فرديس مبني بر عدم احراز سکونت شهردار فرديس در اين شهر دريافت کرديم که بر اين اساس براي برکناري شهردار تصميم‌گيري شد.

تکذيب توقيف شهرک کليله و دمنه

سيدمصطفي احمدي، تهيه‌کننده سريال عروسکي «کليله و دمنه» درباره‌ توقف پخش اين سريال اظهارکرد: اين خبر صحت ندارد و هيچ مطلبي در اين زمينه به ما اعلام نشده است. به‌تازگي خبري مبني بر «توقف پخش مجموعه عروسکي «کليله و دمنه» توسط ساترا در فضاي‌مجازي عنوان شده است. در پي اين خبر روابط عمومي ساترا هم در توضيحي به ايسنا، اين خبر را نادرست خواند «شهرک کليله و دمنه» يک مجموعه نمايشي ايراني در ژانر عروسکي به نويسندگي کوروش نريماني، کارگرداني مرضيه برومند و تهيه‌کنندگي مصطفي احمدي است.

آتش‌سوزي هتل ستاد حج در مکه؟

دود متصاعد شده براثر اتصال برق در طبقه M هتل «بلد الطيب» در شهر مکه، با اقدام به موقع نيروهاي آتش‌نشاني برطرف شد. غروب يکشنبه براثر اتصال برق در طبقه M هتل بلد الطيب در شهر مکه که ستاد حج در آن مستقر است دودي متصاعد شد که بلافاصله در تماس با آتش‌نشاني شهر مکه اين مشکل برطرف شد. خبرنگار اعزامي خبرگزاري صداوسيما به مدينه منوره گزارش داد: يک منبع آگاه در خصوص خبر منتشر شده مبني بر وقوع آتش‌سوزي در هتل اعلام کرد: آتش‌سوزي اتفاق نيفتاده است. وي افزود: به لحاظ اينکه دود ناشي از اين اتصالي برق پرحجم بود؛ شايد عده‌اي تصور مي‌کردند که در هتل آتش‌سوزي رخ داده است، اما با اقدام به موقع مسئولان و حضور نيرو‌هاي آتش‌نشاني شهر مکه هتل ياد شده براي دقايقي تخليه و مشکل برطرف شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار