| کد مطلب: ۱۰۳۷۲۰۶
لینک کوتاه کپی شد

هـدف مـا صعود از گروه‌مـان است

مهاجم ايراني بايرلورکوزن با اعلام اينکه فصل بعد شرايطش در اين تيم بهتر خواهد شد عنوان کرد که به مسائل گروه B ÌÇãÌåÇäí ˜ÇÑí äÏÇÑÏ æ åãÑÇå ÈÇÒí˜äÇä ÇíÑÇäí ÈåÏäÈÇá ÕÚæÏ ÇÒ Ñæå ÇÓÊ.

از روسيه تا آلمان

سردار آزمون، پس از کش‌وقوس‌هاي فراوان با قراردادي 5 ساله به بايرلورکوزن پيوست. آزمون اولين ايراني بود که در ليگ‌برتر روسيه حضور داشت. شش‌ماه پس از حضورش در ليگ اروپا بازي و گلزني کرد. در عرض يکسال، کازان مجبور شد از طريق وبسايت رسمي خود اعلام کند که آزمون با وجود پيشنهادات آرسنال، ليورپول و قدرت‌هاي داخلي مانند زنيت در اين باشگاه خواهد ماند. سردار آزمون چند سالي است که به يکي از بهترين گلزنان فوتبال روسيه تبديل شده بود. او سه سال متوالي در آن‌جا با زنيت قهرمان شده بود، مرتبا در ليگ‌قهرمانان اروپا بازي کرد و خود را در سطح بين‌المللي در بالاترين سطح نشان داد. اين مهاجم ايراني بيان داشت: بعداز بازي کلن خيلي نااميد شدم که شکست خورديم. متوجه شدم اين بازي براي باشگاه و هواداران چه معنايي دارد و هر کاري انجام مي‌دهم تا در دوئل‌هاي فصل بعد پيروز شويم. همه اين‌جا به‌خوبي از من استقبال کردند. ما در تيم راحت هستيم و اخيرا در مکزيک نيز خيلي شرايط خوبي داشتيم. حالا مي‌خواهم جواب اين خوبي‌ها را بدهم و به تيم کمک کنم. سال آينده مي‌توانم خيلي بهتر بازي کنم.

جنگ روسيه

سردار قبل از شروع جنگ، روسيه را ترک کرد. وقايع اوکراين اين جوان 27 ساله را ناراحت کرده است. او افزود: من هميشه در روسيه احساس راحتي کرده‌ام و مردم هميشه با من خوب بوده‌اند. هرگز فکر نمي‌کردم چنين چيزي ممکن باشد. اما من سياستمدار نيستم، بنابراين نمي‌خواهم زياد در مورد جنگ صحبت کنم اما البته به‌عنوان يک انسان مي‌گويم در اين دنيا نبايد جنگي صورت گيرد.

تيم‌ملي

سردار کاپيتان دوم و سومين گلزن برتر تاريخ تيم‌ملي است. آزمون يک فوق‌ستاره در تيم‌ملي ايران است. ميليون‌ها نفر دنبال‌کننده در اينستاگرام گواه اين موضوع است. ايران با وحيد هاشميان به‌عنوان دستيار مربي با آمريکا، انگليس و ولز ديدار مي‌کند که يک گروه جالب از نظر ورزشي و سياسي است. آزمون گفت: ما به همه بازيکنان از هر تيم‌ملي که باشند احترام مي‌گذاريم. هيچ مشکلي بين ما وجود ندارد، ما مي‌خواهيم فوتبال بازي کنيم. ما بايد سياست را به سياستمداران بسپاريم. هدف ما صعود از گروه‌مان است. درواقع همه ما با هدف صعود از گروه متحد شده‌ايم. روياي ما رسيدن به اين هدف است.

ليگ قهرمانان

او در پايان درباره صعود به ليگ‌قهرمانان با لورکوزن اظهارکرد: ليگ‌قهرمانان بهترين رقابت باشگاهي است. ما واقعا مي‌خواستيم به مرحله گروهي برسيم و خوشحالم فصل بعد در ليگ‌قهرمانان هستيم. من هميشه روياي بزرگي دارم. با اين بازيکنان جوان و بااستعداد همه چيز ممکن است. فوتبال همين است، من آن را بارها و بارها تجربه کردم؛ با روستوف، بايرن را شکست داديم. ويارئال فصل قبل به نيمه نهايي ليگ‌قهرمانان رسيد. پس چرا ما نه؟ به‌خصوص که لورکوزن 20 سال پيش به موفقيت در ليگ‌قهرمانان رسيد و من اميدوارم امسال سال ما باشد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار