| کد مطلب: ۱۰۳۷۱۹۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

جولان سگ‌ها

جولان سگ‌ها در پارک جنگل نازي‌آباد منطقه 16 صداي همه مردم را درآورده است در اين فصل گرما براي چند دقيقه وقتي به پارک مي‌رويم اکثرا سگ‌هايشان را براي هواخوري به پارک‌ها آورده‌اند و وحشت را براي بچه‌ها ايجاد مي‌کند. از مسئولان نيروي انتظامي منطقه16 درخواست رسيدگي به اين موضوع را داريم تا جلوي آوردن سگ‌ها به پارک‌ها را بگيرند تا امنيت کودکان ما در پارک‌ها برقرار باشد.

کريمي از تهران

گراني ميوه

درمورد تورم و گراني ميوه در ميادين ميوه و تره‌بار شهرداري رسيدگي کنيد. در ميادين ميوه و تره بار هر چند روز قيمت‌ها متفاوت و بيشتر است. از مسئولان تقاضا داريم که به جايي اينکه اين ميوه‌ها در آخر هر روز خراب شود و دور ريخته شود لااقل ارزان‌تر به مردم بدهند تا مردم بتوانند خريد کنند قدرت خريد ميوه براي مردم خيلي پايين آمده است جا دارد مسئولان دولتي فکري براي اين موضوع کنند.

اصغرزاده از تهران

امتحان کنکور

سال گذشته فاصله امتحانات نهايي دوازدهم تا کنکور حدود 20روز بود، اين فاصله امسال به حدود 10 روز کاهش پيدا کرده، دانش آموزان بعد از يک ماه امتحانات سال دوازدهم چگونه دروس دهم و يازدهم را در 10روز مرور و جمع بندي کنند؟ خواهش مي‌کنم کنکور را به تعويق بيندازيد و صداي ما را به گوش مسئولان برسانيد.

اسدبيگي از تهران

ساعت حرکت مترو

با توجه به اينکه قانون جديد ساعت کار ادارات و مراکز دولتي زودتر شروع مي‌شود. ولي هنوز ساعات کار مترو تغييري نکرده همين مسأله باعث شلوغي مترو‌هاي ساعت اوليه صبح شده است. از مسئولان مترو درخواست رسيدگي به اين موضوع را داريم تا بلکه مشکلات حرکت مترو حل شود.

يک شهروند از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار