| کد مطلب: ۱۰۳۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

خارج ازمستطیل سبز

برنز دختر رکابزن در قهرماني آسيا

ايسنا: دوچرخه‌سوار ايراني در بخش پارادوچرخه‌سواري يک طلا و يک نقره گرفت و در دوچرخه‌سواري قهرماني آسيا يک مدال برنز کسب کرد. دومين روز از مسابقات دوچرخه‌سواري و پارادوچرخه‌سواري پيست قهرماني آسيا در هند به پايان رسيد. تيم ايران در بخش معلولان توانست يک مدال طلا و يک نقره بگيرد و در بخش دوچرخه‌سواري قهرماني آسيا يک مدال برنز در ماده پانصد متر تايم تريل جوانان کسب کرد. ايران در پارادوچرخه‌سواري مدال طلا و نقره تعيقيب انفرادي را کسب کرد. ايران در بخش معلولان يک طلا کسب کرد.

گلايه وزنه‌برداران معترض نزد معاون وزير

فارس: جمعي از ورزشکاران و مربيان وزنه‌برداري در ديدار با معاون توسعه قهرماني و حرفه‌اي وزارت ورزش و جوانان دغدغه‌هاي خود از وضع موجود را مطرح کردند و خواستار رسيدگي به مشکلات شدند. سيدمحمد پولادگر ضمن استماع حرف‌ها و گلايه‌هاي حاضران در جلسه با اشاره به اينکه اختلافات بين خانواده وزنه‌برداري بايد هر چه زودتر رفع شود و همه براي موفقيت وزنه‌برداري ايران در ميادين بين‌المللي تلاش کنند، قول داد شخصا مسائل مطرح شده را پيگيري کند تا آرامش دوباره به وزنه‌برداري برگردد. در اين جلسه محمدحسين برخواه، علي داودي، علي هاشمي، حافظ قشقايي، امير حقوقي، محسن بيرانوند، مصطفي جوادي و محمد زارعي حضور داشتند.

شرط «دمبله» براي پيوستن به «چلسي»

بال فرانسوي سابق تيم فوتبال بارسلونا آماده پيوستن به چلسي است. عثمان دمبله گفته تنها در صورتي حاضر به استمفوردبريج برود که به او تضمين داده شود که نيمکت‌نشين نمي‌شود. قرارداد دمبله با بارسلونا در انتهاي فصل گذشته به پايان رسيد و اين بازيکن 25 ساله تا 11 روز ديگر بازيکن آزاد مي‌شود و مي‌تواند به هر تيمي که بخواهد ملحق شود. با توجه به تلاش روملولوکاکو براي جدايي از چلسي و بازگشت به اينتر، توماس توخل سرمربي چلسي يک بازيکن جديد مي‌خواهد و گزينه او هم دمبله‌اي است که زيرنظر خودش در دورتموند بازي کرده است. دمبله خصوصيات توخل و سبک فوتبال مورد نظر او را مي‌شناسد. وي دليل شرط حضور در ترکيب اصلي را براي عقد قرارداد با آبي‌پوشان لندن ذکر کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار