| کد مطلب: ۱۰۳۶۹۰۲
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

دستگيري 2 زورگير حرفه‌اي

رئيس پليس پيشگيري تهران بزرگ گفت: با تلاش ماموران انتظامي کلانتري غياثي 2 زورگير حرفه‌اي که با تهديد سلاح سرد از شهروندان سرقت مي‌کردند، دستگير شدند. سرهنگ جليل موقوفه‌اي افزود: در پي دريافت گزارش‌هايي مبني بر زورگيري 2 موتورسوار و ايجاد ناامني در محدوده غياثي، بررسي موضوع در دستور کار تيمي از ماموران کلانتري اين محل به‌طور ويژه قرار گرفت. وي گفت: ماموران انتظامي پس از يکسري تحقيقات گسترده ميداني سرانجام با اشراف كامل اطلاعاتي مشخصات ظاهري متهمان را شناسايي و پس از هماهنگي‌هاي لازم قضائي آنها را در گشت‌زني‌هاي انتظامي شناسايي و در اقدامي ضربتي در حالي که هر 2 در حال تردد با موتورسيکلت سرقتي بودند دستگير کردند. رئيس پليس پيشگيري تهران با اشاره به اينکه متهمان هنگام دستگيري با استفاده از سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شدند، ادامه داد: آنها با اقتدار پليس خلع سلاح شدند و در همان پي‌جويي‌هاي اوليه به زورگيري از شهروندان اعتراف کردند. سرهنگ موقوفه‌اي به ادامه تحقيقات پليسي براي کشف جرايم احتمالي آنها اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون 2 تن از مالباختگان، موتورسواران را شناسايي کردند. وي افزود: پليس با تمام توان در راستاي تامين نظم، امنيت و آرامش شهروندان تلاش كرده و به هيچ فردي اجازه نخواهد داد با اقدامات غيرقانوني و خلاف، موجبات برهم‌زدن نظم عمومي و آسايش مردم را فراهم كند.

برخورد پژو با درخت 2 کشته داد

رئيس سازمان آتش‌نشاني کرمانشاه گفت: در حادثه برخورد يکدستگاه پژو با درخت همچنين واژگوني يکدستگاه کاميونت، 3 نفر کشته و زخمي شدند. فرهاد فرهودي اظهارکرد: حادثه واژگوني کاميونت ايسوزو در ميدان شهدا به ستاد فرماندهي سازمان آتش‌نشاني اعلام شد. وي گفت: آتش ايستگاه شماره سه با حضور در محل حادثه، ايمني جاده را در راستاي جلوگيري از وقوع حوادث بعدي تامين کرد. رئيس سازمان آتش‌نشاني کرمانشاه تصريح کرد: يک نفر مصدوم اين حادثه توسط پرسنل اورژانس به مرکز درماني اعزام شد. فرهودي ادامه داد: در حادثه ديگري برخورد يکدستگاه پژو با درخت در شهرک مسکن کرمانشاه به مرکز فرماندهي آتش‌نشاني نيز اعلام شد. وي بيان کرد: 6 آتش‌نشان از ايستگاه‌هاي پنج و هفت به محل حادثه اعزام شدند. رئيس سازمان آتش‌نشاني کرمانشاه در پايان، گفت: متاسفانه در اين حادثه 2 سرنشين پژو فوت شدند.

انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان از انهدام باند قاچاق سلاح و مهمات با کشف 16 قبضه سلاح جنگي و شکاري از خودروي آنها قبل از ورود به حوزه اين شهرستان خبر داد. اکبر نجفي اظهارکرد: ماموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي با اشرافيت اطلاعاتي و انجام اقدامات خاص پليسي و اطلاعاتي از فعاليت يک باند قاچاق سلاح و مهمات جنگي و شکاري در سطح شهرستان رفسنجان مطلع و اين موضوع را به‌طور ويژه با شناسايي 4 عضو اين باند و پايش نامحسوس تحرکات افراد مورد نظر در دستور کار قرار دادند. وي گفت: در اين رابطه ماموران با اشرافيت اطلاعاتي خود از قصد اعضاي اين باند براي حمل تعدادي سلاح به مقصد شهرستان رفسنجان مطلع و با استقرار نامحسوس چند تيم در محور انار- رفسنجان موفق شدند خودروي سمند حامل سلاح را شناسايي و متوقف کنند. فرمانده انتظامي رفسنجان ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو 16 قبضه سلاح شامل 10 قبضه اسلحه شکاري غيرمجاز، 6 قبضه کلت و 100 عدد فشنگ جنگي کشف و راننده خودرو دستگير که در ادامه نيز ماموران بلافاصله در يک عمليات ضربتي 3 عضو ديگر اين باند را در مخفيگاهشان دستگير کردند که بازجويي و واکاوي‌هاي اطلاعاتي از اين افراد ادامه دارد.

سرقت با خودروي حمل جنازه

فرمانده انتظامي شوشتر از دستگيري باند سارقاني که در قالب عوامل خودروي حمل جنازه اقدام به دزدي مي‌کردند، خبر داد. سرهنگ روح‌ا... بيگدلي اظهارکرد: باند سارقاني که با خودروي جنازه‌کش و شبانه اقدام به سرقت‌هايي از جمله سرقت شبکه فشار متوسط برق به‌صورت مسلحانه مي‌نمودند، دستگير شدند. وي افزود: اين دستگيري در مسير روستاي خزينه سلامات دهستان شهيد مدرس و توسط تور واحد‌هاي گشت پاسگاه انتظامي در آن منطقه اتفاق افتاده است. وي بيان کرد: خودروي آمبولانس اين سارقان توقيف و راننده و 4 نفر از همدستان او که در حال سرقت از يک واحد حوضچه ماهي بودند نيز دستگير شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار