| کد مطلب: ۱۰۳۶۶۶۴
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

دستگیری سارقان میلیاردی
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری سارقان منازل و اماکن خصوصی در شهرستان بستان‌آباد خبر داد. سردار حسین عبدی اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان بستان‌آباد موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: ابتدا 2 نفر از سارقان دستگیر و در بازجویی‌های اولیه، متهمان به سرقت از منازل اعتراف که در این راستا 2 نفر دیگر از همدستانشان نیز دستگیر شدند. سردار عبدی با بیان اینکه در مجموع 4 سارق غیربومی دستگیر به 7 فقره سرقت از منازل اعتراف کردند، افزود: اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان و ارزش آن 50 میلیاردریال برآورد شده که پس از شناسایی به مالباختگان تحویل داده شد.

۴۰ دارنده سلاح غیرمجاز دستگیر شدند
فرمانده انتظامی آبادان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس آبادان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز گفت: ۴۰ دارنده سلاح غیرمجاز از ابتدای امسال تاکنون در آبادان شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ حسین زلقی افزود: به‌منظور ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز با هدف پاکسازی مناطق آلوده از لوث وجود مجرمان در آبادان اجرا شد. وی به شناسایی و دستگیر ۴۰ دارنده سلاح غیرمجاز در آبادان اشاره کرد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه این متهمان، تعداد ۱۸ قبضه سلاح جنگی، ۳۰ قبضه سلاح شکاری و ۶۰۰ عدد انواع فشنگ مربوطه نیز کشف شد. سرهنگ زلقی با بیان اینکه متهمان دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، بیان کرد: نیروی انتظامی به منظور حفظ آسایش و آرامش شهروندان طرح‌های پاکسازی و برخورد با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز را در نوبت‌های متعدد و با تمام توان توسط این فرماندهی در سطح شهرستان اجرا می‌کند.

توقيف پرادو میلیاردی
فرمانده انتظامي استان فارس از توقيف یک سواري پرادو قاچاق به ارزش 40 میلیارد ریال در یکي از خيابان‌هاي شيراز خبر داد. سردار رهام‌‌بخش حبيبي بيان كرد: ماموران پليس امنيت اقتصادي استان حين گشت‌زني در بلوار فرهنگ‌شهر شيراز به يك سواري پرادو كه در حال حركت بود مشكوك و با اقدامات فني و تخصصي آن را متوقف كردند. وي افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه و استعلام از سامانه پليس مطلع شدند كه مدل خودرو با سيستم مطابقت ندارد و اتاق تعويض و موتور نيز دستكاري شده است. فرمانده انتظامي استان فارس با بيان اينكه در اين خصوص راننده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، تصریح کرد: برابر نظر كارشناسان مربوطه ارزش این خودرو قاچاق 40 میلیارد ريال برآورد شده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار