| کد مطلب: ۱۰۳۶۶۶۳
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

سرقت با بیهوش‌کردن مسافران
سرکلانترپنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق جیب‌بر حرفه‌ای پایانه مسافربری غرب که با طرح دوستی و بیهوش‌کردن مسافران اقدام به سرقت می‌کرد، خبر داد. سرهنگ پیمان لطیفی گفت: این سارق به روش ایجاد طرح دوستی و بیهوش‌کردن از مسافران سرقت می‌کرد که تاکنون 5 مالباخته شناسایی شده است. وی ادامه داد: در پی افزایش سرقت وسایل قیمتی و اموال شهروندان به یک روش خاص که متهم با طرح دوستی با مسافران و بیهوش‌کردن آنان با خوردن نوشیدنی اموالشان را سرقت می‌کرد، رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق را تیمی از ماموران کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب بر عهده گرفت و تحقیقات میدانی را آغاز کردند. وی با بیان اینکه ماموران با تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مشخصات متهم را شناسایی کردند، افزود: ماموران به هنگام گشت‌زنی در محل پایانه متهم را با همان مشخصات مشاهده که در حال صحبت و اجرای سناریوی سرقت با همان روش است که بی‌درنگ وارد عمل شده و در یک عملیات ضربتی متهم غافلگیر و دستگیر و در بررسی اولیه از داخل کیف متهم تعدادی مدارک هویتی غیر کشف شد. سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران گفت: متهم ۴۵ ساله در تحقیقات پلیسی به سرقت در محل پایانه به روش بیهوش‌کردن مسافران و کسبه و سرقت وسایل قیمتی آنان معترف که تاکنون 5 مالباخته شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

سارق لوازم خودرو دستگیر شد
رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق لوازم و محتویات داخل خودرو و کشف ۲۰ فقره سرقت خبر داد. سرهنگ وحید ذاکری بیان داشت: در رصدهای اطلاعاتی به‌دست آمد، فردی به‌نام «مرتضی» به سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو می‌پردازد و اموال مسروقه را در محل سکونتش پنهان می‌کند. وی عنوان کرد: بعداز دریافت گزارش بلافاصله کارآگاهان تیم مبارزه با سرقت وسائط‌نقلیه پایگاه تحقیقات نامحسوسی را انجام و پس از اطمینان از صحت و سقم موضوع، مراتب طی گزارشی به مرجع قضائی منعکس و دستورات لازم اخذ شد. رئیس پایگاه دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: با موافقت مقام قضائی مبنی بر کشف و پی‌جویی جرم توسط ضابطان، کارآگاهان موفق شدند «مرتضی» را در منزلش دستگیر و در بازرسی انجام شده مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل ابزارآلات، سه دستگاه گوشی تلفن‌همراه، ۶ عدد باند، ۱۰عدد کنترل ضبط را کشف کنند. این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از انتقال متهم و اموال مکشوفه به پایگاه، متهم بیان داشت: «همه اموال فوق از داخل خودروهای پارک شده در مناطق جنوبی شهر تهران سرقت کرده‌ام.» ذاکری افزود: متهم به بیش از ۲۰ فقره سرقت به ارزش تقریبی ۳۰۰ میلیون تومان اعتراف کرده است.

کشف۱۰۰ قبضه سلاح کلت کمری
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف ۱۰۰ قبضه کلت‌کمری و ۲۰۰ تیغه خشاب مربوطه در مرزهای شهرستان «پاوه» خبر داد. سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به تشریح خبر کشف ۱۰۰ قبضه سلاح کلت‌کمری اظهارکرد: مرزبانان هنگ‌مرزی پاوه طی یک رشته عملیات در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی و تجزیه و تحلیل اخبار واصله از قصد قاچاقچیان مبنی بر ورود یک محموله سلاح و مهمات جنگی از مرز به داخل کشور مطلع شده و بلافاصله بررسی موضوع را به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند. وی ادامه داد: ماموران بی‌درنگ با تشکیل چند تیم عملیاتی و اجرای گشت و کمین‌های هدفمند، محل موردنظر را زیرنظر قرار داده و در عملیات ضربتی کوله‌های حامل ۱۰۰ قبضه سلاح کلت‌کمری به‌همراه ۲۰۰ عدد خشاب مربوطه را کشف کردند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار