| کد مطلب: ۱۰۳۵۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

توقيف نفتکش روسي حامل نفت ايران

خبرگزاري داو جونز گزارش داد که اين نفتکش اوايل ماه آوريل به يونان رسيد و گزارش‌هايي درباره نياز اين نفتکش به حل مشکل فني منتشر شد. بررسي‌ها نشان داد که اين نفتکش با نام لانا (پگاس) و پرچم روسيه است و تصور بر اين بود که نفت روسيه را حمل مي‌کند. دادگستري آمريکا روز سه‌شنبه اعلام کرد، در حال انتقال محموله نفتي است که در آب‌هاي يونان توقيف شده بود. مقامات بر اساس قوانين تحريم اتحاديه اروپا عليه روسيه يک نفتکش را که گمان مي‌رفت متعلق به روسيه باشد در آب‌هاي يونان توقيف کردند. اما بعدا مشخص شد که اين نفتکش روسي در واقع حامل نفت ايران بوده است. خبرگزاري داوجونز گزارش داد که اين نفتکش اوايل ماه آوريل به يونان رسيد و گزارش‌هايي درباره نياز اين نفتکش به حل مشکل فني منتشر شد. بررسي‌ها نشان داد که اين نفتکش با نام لانا (پگاس) و پرچم روسيه است و تصور بر اين بود که نفت روسيه را حمل مي‌کند.

رفتار زيباي علي کريمي با هوادار معلول

فوتبال در اين سال‌ها، نقشي فراتر از يک ورزش را در جامعه ايفا کرده و زيبايي‌هاي خود را نشان داده است. حرکات زيبا در فوتبال ايران، به رفتار مجيدي منحصر نمي‌شود بلکه سال‌ها قبل، علي کريمي اسطوره پرسپوليس هم چنين حرکت زيبايي را انجام داد. او در سال 91 و در هفته دوازدهم ليگ، پس از برتري پرسپوليس مقابل فجر سپاسي، هوادار معلول اين تيم که کنار زمين بود را در آغوش کشيد، پيراهن امضا شده‌اش را به او هديه داد و حسابي دل او را شاد کرد. کريمي علاوه بر اين بارها در آسايشگاه‌هاي خيريه همچون آسايشگاه معلولان فياض‌بخش مشهد حاضر شده و ساعاتي را کنار معلولان گذرانده است.

من شهيد حاشيه هستم

عباس جديدي که در برنامه صبحگاهي صدا و سيما مهمان بود درخصوص حواشي ايجاد شده پيرامونش گفت: به خدا ناخواسته وارد حاشيه مي‌شوم. عکس سلفي که برند است! داستان من و مرحوم پورحيدري اولين پخت تنور فضاي مجازي بود. آلبوم عکس‌هاي فتوشاپي‌ام را دارم! عکس سلفي من چيز خاصي نبود و تمام شد رفت. من شهيد حاشيه هستم!

علي دايي ناجي 2000 کارگر

علي دايي جدا از اينکه فوتباليست بسيار بزرگي بود و جزو مفاخر ورزش ايران به حساب مي‌آيد، انسان فوق‌العاده‌اي است و همواره شاهد کارهاي خير او هستيم. شهريار فوتبال ايران در جديدترين کار خير خود کارخانه فولاد بردسير کرمان را که در آستانه ورشکستگي و تعطيلي بود، خريد تا اين کارخانه به فعاليت و حيات خود ادامه دهد. دايي با اين کار 2000 کارگر را از بيکاري نجات داد که کاري بي‌نظير محسوب مي‌شود و در اين اوضاع بد اقتصادي مردم ايران، خيلي به خانواده اين کارگران کمک خواهد کرد. علي دايي که براي بازديد و انجام کارهاي مربوطه به اين کارخانه در کرمان سر زده بود، به‌شدت مورد استقبال کارکنان اين کارخانه قرار گرفت و آن‌ها از اسطوره فوتبال ايران تقدير و تشکر کردند.

عذرخواهي بي‌بي‌سي

منچستر يونايتد يک فصل کابوس‌وار ديگر را در ليگ برتر با نشستن روي پله ششم جدول به پايان برد. آنها در هفته پاياني برابر کريستال پالاس به نتيجه يک بر صفر شکست خوردند. اين پايان کابوس‌وار براي هواداران منچستر با يک غافلگيري بي‌ادبانه در تلويزيون همراه بود. شبکه بي‌بي‌سي در زيرنويس اخبار روز مسابقه عبارت عجيب «منچستر يونايتد آشغاله» را به نمايش گذاشت. واکنش‌ها به اين زيرنويس موجب عذرخواهي اين شبکه شد. بي‌بي‌سي در بيانيه عذرخواهي‌اش اعلام کرد که اين پيام کار يک کارمند تازه‌کار بود و عبارتي پيش‌نويس که او براي تست کردن سامانه ارسال خبر استفاده کرده بود.

اولين عکاس زن جنگ تحميلي درگذشت

مريم کاظم‌زاده، همسر شهيد اصغر وصالي، از فرماندهان دفاع مقدس و عکاس باسابقه سال‌هاي انقلاب و جنگ تحميلي در 65 سالگي درگذشت. اکبر وصالي برادر شهيد اصغر وصالي ضمن تاييد اين خبر اظهار داشت: سرکار خانم کاظم‌زاده که از خبرنگاران زمان دفاع مقدس بودند شب گذشته به دليل بيماري صعب‌العلاج دارفاني را وداع گفته و به همسر شهيدش پيوست. وي با بيان اينکه صبح ديروز نيز مراسم تشييع و تدفين اين همسر شهيد برگزار شد، افزود: حجت‌الاسلام و المسليمن ابوترابي‌فرد امام جمعه موقت تهران صبح ديروز بر پيکر ايشان نماز خوانده و درباره مجاهدت‌هاي ايشان و همسر شهيدش سخنراني کرد.

وقتي رونالدو خودش را حبس کرد!

کريستيانو رونالدو از شکست سنگين منچستريونايتد مقابل برايتون شديدا ناراحت شده بود. يکي از رسانه‌هاي محلي شهر منچستر مدعي شده، کريستيانو رونالدو پس از باخت تحقيرآميز منچستريونايتد مقابل برايتون، 20 دقيقه در رختکن نشسته تا شکست را هضم کند. اين رسانه نوشته رونالدو در جريان بازي هم بابت اينکه نتوانست به تيمش کمک کند درمانده بوده و پس از پايان بازي زماني که مربيان و بازيکنان رفته بودند و راننده رونالدو در انتظار او بود، کريستيانو در رختکن خودش را حبس کرده بود!

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار