| کد مطلب: ۱۰۳۵۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

امکانات رفاهي

ساکنين شهرک اشکانيه رباط کريم تهران هستيم که با وجود تقريبا 700 خانوار فاقد امکاناتي از قبيل مدرسه ، مسجد و... است. لطفا گزارشي از اين شهرک تهيه کنيد و به اطلاع شهردار محترم رباط‌ کريم برسانيد تا نسبت به رفع مشکلات اين شهرک اقدام کنند تا مشکلات اهالي اين شهرک هم رفع شود.

سعيدي از رباط کريم

سامانه فروش خودرو

از صبح هر کار کردم نتوانستم در سايت سامانه فروش خودرو ثبت نام کنم. کاش حداقل از چند روز قبل براي ثبت مشخصات افراد سايت را باز مي‌کردند و در صورت بروز مشکل آن را برطرف مي‌کردند.

اسماعيلي از اصفهان

کمبود دارو

کمبود داروي بيماران تشنجي مشکلاتي را براي خانواده‌هايي که بيماران تشنجي دارند ايجاد کرده است. از مسئولان تقاضا داريم که فکري اساسي براي اين موضوع کنند.

يک شهروند از تهران

جواني جمعيت

قانون جواني جمعيت گفته حتي اگر مادران طي دو سال اخير خودرو گرفته باشند بايد خودروي جديد به آنها تخصيص داده شود، ولي در سامانه امکان خريد تا 48 ماه وجود ندارد.

کمالي از تهران

اداره غله

16 روز است حدود هزار تن گندم درو کرده‌ام و تحويل اداره غله داد‌ه‌ام، ولي متاسفانه هيچ پولي به ما نداده‌اند. از مسئولان تقاضا داريم به مشکلات کشاورزان رسيدگي کنند.

اکبري از خوزستان

مشترک برق

مشترک خوش مصرف برق هستم و هزينه برقم در اين دو فيش آخر دو برابر و نيم شده است مي‌خواستم از مسئولان اداره برق بپرسم من که کلا برق کم مصرف مي‌کنم چطور يکدفعه بايد اين مبلغ به قبضم اضافه شود.

اسدي از تهران

هزينه دندانپزشکي

چرا هزينه دندانپزشکي براي مستمري‌بگيـــــران و بازنشستگان کشوري و کارگراني که بيمه تامين اجتماعي دارند را بيمه اصلا قبول نمي‌کند. اين چه بيمه‌اي است که ما داريم. حداقل يک سوم قيمت هزينه‌هاي دندانپزشکي را بيمه پوشش بدهد. واقعا هزينه‌هاي دندانپزشکي سنگين است. مسئولان کمي هم به فکر اين موضوع باشند.

حبيبي از تهران

وضعيت بورس

آقايان مسئول از هر سه قوه به‌خصوص قوه مجريه چه شد حمايت از بورس و بازار سرمايه؟ مگر قرار نبود به داد کساني که دارايي خود را در بورس خرج کرده‌اند برسند مردم با مشکلات زيادي روبه رو هستند و تمام دارايي‌ام را در بورس گذاشته‌ام و در حال حاضر به نصف هم نمي‌توانم بفروشم به دادمان برسيد؟!

همتي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار