| کد مطلب: ۱۰۳۵۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

خبـــــــر

تصادف 3 تانکر حمل سوخت

مديرکل مديريت بحران استانداري فارس گفت: براثر تصادف 3 تانکر حمل سوخت و يکدستگاه وانت بار در جاده جهرم- لار حوالي يک دوربين نظارت سرعت واقع در اين مسير، اين تريلرها دچار آتش‌سوزي شدند. خليل عبداللهي افزود: در پي اين حادثه، ديوار حفاظتي براي جلوگيري از آسيب به خودروهاي در حال تردد در اين محور ترانزيتي شمال - جنوب ايجاد شد. وي با بيان اينکه اين تريلرها حامل بنزين سوپر، گازوييل و مازوت بوده‌اند، اظهارداشت: امدادگران آتش‌نشاني، آتش را با موفقيت خاموش کردند. مديرکل مديريت بحران استانداري فارس گفت: در اين حادثه، 4 نفر مصدوم که به آنها امدادرساني و يکي از آنها با اورژانس هوايي به مراکز درماني منتقل شد. وي اظهارداشت: به‌دنبال اين حادثه، يک مسير انحرافي براي تردد خودروها در جاده جهرم- لار ايجاد شد.

دستگيري متهم اينترنتي

فرمانده انتظامي البرز اعلام کرد: متهم اينترنتي که اقدام به سرقت اطلاعات بيش از 7هزار کارت‌بانکي با بيش از 50 ميليارد ريال کلاهبرداري کرده بود، در اين استان دستگير شد. سردار عباسعلي محمديان اظهارداشت: در پي ارجاع يک پرونده کلاهبرداري اينترنتي به مبلغ بيش از 400 ميليون ريال به پليس فتا استان البرز، بررسي موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار کارشناسان پليس قرار گرفت. وي افزود: بررسي‌هاي اوليه حاکي از اين بود که يک مالباخته در روزهاي اخير با دريافت پيامک جعلي سامانه ثنا اقدام به ورود به لينک و نصب اپليکيشن کرده بود که پس از اين اقدام طي چهار مرحله از حساب وي مبلغ 412 ميليون ريال برداشت و صرف خريد رمزارز مي‌شود. وي خاطرنشان کرد: کارشناسان پليس فتا با دعوت از صاحب اکانتي‌ که توسط آن رمزارز خريداري شده بود، متوجه شدند که کلاهبردار اصلي با فريب او نيز اقدام به راه‌اندازي اکانت با اطلاعات او کرده و هيچگونه ردي از خود بر جاي گذاشته است. سردار محمديان گفت: با تلاش بي‌وقفه کارشناسان پليس فتا و بهره‌گيري از اقدامات فني و اطلاعاتي، رد اين کلاهبردار در يکي از استان‌هاي مرکزي کشور شناسايي و بلافاصله با هماهنگي مقام قضائي نامبرده دستگير و به پليس فتا استان البرز منتقل شد. وي افزود: در بازرسي از مخفيگاه متهم اقلام الکترونيکي مربوط به کلاهبرداري و از رايانه متهم بيش از 7 هزار کارت‌بانکي که مورد سوءاستفاده قرار گرفته بود کشف شد. فرمانده انتظامي البرز يادآورشد: تاکنون 868 نفر از مالباختگان پرونده شناسايي و ارزش کلاهبرداري صورت‌گرفته از اين افراد حدود 50 ميليارد ريال برآورد شده است.

تصادف 2 کشته برجا گذاشت

رئيس پليس راه شمال استان فارس گفت: وقوع يک فقره تصادف در محور مواصلاتي جهرم به لارستان، منجر به فوت 2 نفر شد. سرهنگ عبدالهاشم دهقاني افزود: براثر برخورد وانت پيکان با کاميون در محور مواصلاتي جهرم- لارستان، 2 نفر کشته و 2 نفر نيز مجروح و راهي بيمارستان شدند. دهقاني بيان کرد: براساس گزارش ماموران پليس راه اعزامي به محل وقوع حادثه تصادف در محور جهرم به لارستان، هر 2 سرنشين خودروي پيکان در دم جان باختند. دهقاني گفت: براثر اين حادثه رانندگي، هر 2 سرنشين کاميون نيز مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار