| کد مطلب: ۱۰۳۵۴۴۵
لینک کوتاه کپی شد

کوتـــــاه

کشف 20 کيلو هروئين و روانگردان

فرمانده انتظامي ملاير از کشف 20 کيلوگرم ماده‌مخدر هروئين و روانگردان با تلاش مجدانه ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ «احمد ساکي» اظهارداشت: در راستاي مبارزه با پديده شوم موادمخدر، ماموران اين يگان با تلاش اطلاعاتي از ورود يک محموله سنگين موادمخدر از مرزهاي شرقي کشور مطلع شدند. وي افزود: با هماهنگي انجام شده با دادستاني و اعزام تيم‌هاي عملياتي اين يگان، اين محموله در حين انتقال به‌وسيله يکدستگاه وسيله نقليه شناسايي و در يک عمليات ضربتي خودرو متوقف شد. فرمانده انتظامي ملاير ادامه داد: در بازرسي از اين وسيله نقليه مقدار 10 کيلوگرم ماده‌مخدر هروئين و 10 کيلوگرم ماده‌مخدر روانگردان کشف و يک فرد قاچاقچي نيز دستگير شد. سرهنگ ساکي با اشاره به اينکه اجازه جولان به قاچاقچيان موادمخدر را در اين شهرستان نمي‌دهيم، افزود: با تشکيل پرونده اين سوداگر مرگ به مراجع قضائي تحويل شد. وي با تاکيد بر اينکه مبارزه با بلاي خانمان‌سوز موادمخدر که از مطالبات مهم شهروندان است، گفت: مرکز فوريت‌هاي پليسي110 آماده دريافت گزارش‌هاي مردمي خصوص هرگونه فعاليت در زمينه خريد و فروش موادمخدر است.

کلاهبرداري با فروش اجناس دست دوم

فرمانده انتظامي شهرستان بردسير گفت: دختر و پسرجواني که با ترفند فروش کالا در فضاي‌مجازي با قيمت کمتر از بازار اقدام به کلاهبرداري 300 ميليون ريالي کرده بودند، دستگير شدند. سرهنگ منصور رمضان‌نژاد بيان داشت: در پي طرح شکايت تعدادي از شهروندان در رابطه با کلاهبرداري از آنان از طريق فروش کالا با قيمت کمتر از بازار در فضاي‌مجازي و تحويل کالاي دست دوم و معيوب به آنان، مراتب در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت. وي افزود: در اين رابطه با تحقيقات تخصصي پليس فتا مشخص شد يک دختر و پسر جوان پشت اين کلاهبرداري‌ها هستند و با وعده فروش برخي کالاها با قيمت کمتر از بازار در فضاي‌مجازي اقدام به کلاهبرداري 300 ميليون ريالي از شهروندان کرده‌اند. سرهنگ رمضان‌نژاد تصريح کرد: در ادامه ماموران با پي‌جويي‌هاي بعدي خود موفق شدند هويت اين 2 متهم را شناسايي و آنان را دستگير کنند که اين افراد به همکاري با يکديگر براي فريب شهروندان با وعده فروش کالا با قيمت کمتر از بازار در فضاي‌مجازي و تحويل کالاي دست‌دوم و معيوب به بيش از 10 شهروند اعتراف کردند.

کشف بيش از 3 تن برنج قاچاق

فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌غربي از توقيف کاميون حامل بيش از 3 تن برنج قاچاق با هوشياري ماموران انتظامي شهرستان اشنويه خبر داد. سردار رحيم جهانبخش اظهارکرد: در پي کسب خبري مبني بر ورود محوله قاچاق به شهرستان اشنويه توسط يکدستگاه کاميون، رسيدگي به موضوع به‌طور ويژه در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرار گرفت. وي افزود: با اشراف اطلاعاتي و اقدامات فني پليس در نهايت کاميون موردنظر با هوشياري و عمليات ضربتي پليس شهرستان توقيف شد. فرمانده انتظامي استان آذربايجان‌غربي يادآورشد: در بازرسي از کاميون متوقف شده 3 تن و 600 کيلوگرم برنج به‌طور قاچاق کشف شد. جهانبخش در پايان با اشاره به اينکه در اين زمينه يک متهم دستگير و پس از تشکيل پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شد، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بي‌بديل شهروندان در دستاوردهاي پليس، ضروري است همکاري‌هاي آنها در اين زمينه بيش از گذشته با ماموران تداوم يابد و هرگونه مورد مشکوکي را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

دستگيري سارق و شرور مسلح تحت تعقيب

جانشين فرمانده انتظامي سيستان‌وبلوچستان از دستگيري شرور مسلح تحت تعقيب و عامل سرقت‌هاي مسلحانه موتورسيکلت و مغازه در سطح شهرستان سراوان خبر داد. مرتضي جوکار اظهارداشت: در پي شرارت‌هاي سريالي و سرقت‌هاي متعدد موتورسيکلت و مغازه در مناطق مختلف شهرستان سراوان، شناسايي و دستگيري عامل اين سرقت‌ها در دستور کار ماموران انتظامي آن شهرستان قرار گرفت. وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي شهرستان سراوان با اشراف اطلاعاتي خود و جمع‌آوري سرنخ‌ها و مستندات موجود در نهايت عامل اين سرقت‌ها را که شروري مسلح و از سارقان سابقه‌دار آن شهرستان بود، شناسايي و مشخص شد اين متهم متواري و به‌طور مستمر مخفيگاه خود را تغيير مي‌دهد. جانشين فرمانده انتظامي استان سيستان‌وبلوچستان تصريح کرد: در نهايت با تلاش شبانه‌روزي پليس آخرين محل اختفا اين شرور شناسايي و با حضور تيم‌هاي عمليات ويژه پليس آگاهي شهرستان سراوان متهم در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگير شد. جوکار بيان داشت: در بازرسي از مخفيگاه متهم علاوه بر توقيف يکدستگاه موتورسيکلت داراي سابقه سرقت مسلحانه، يک قبضه سلاح کمري با 12 تير جنگي کشف شد. اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم دستگيرشده که پس از انتقال به پليس آگاهي و روبه‌روشدن با ادله پليس چاره‌اي جز بيان حقيقت نداشت به فعاليت بزهکارانه خود اقرار و در ادامه به 4 فقره سرقت مسلحانه موتورسيکلت و 2 فقره سرقت مسلحانه مغازه در سطح شهرستان سراوان اقرار کرد. وي با بيان اينکه اين سارق علاوه بر سرقت، سوابق متعددي در ايجاد نزاع‌هاي مسلحانه، اذيت و آزار شهروندان، حمل و قدرتنمايي با سلاح گرم و خريدوفروش موادمخدر دارد با اشاره به معرفي او به مراجع قضائي از شهروندان خواست ضمن رعايت هشدارهاي پليسي از تردد در ساعات خلأ و خلوت خصوصا در ساعات پاياني شب در مناطق حاشيه‌اي شهرها خودداري و در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار