| کد مطلب: ۱۰۳۵۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد

علی افضل:

برای ورزش اصفهان ناراحتم

باشگاه سپاهان پس از يک فصل تيمداري در ليگ‌برتر فوتسال عطاي آن را به لقايش بخشيد. «علي افضل» عضو هيات‌مديره باشگاه سپاهان در اين خصوص صحبت کرد.

در خصوص انحلال تيم فوتسال سپاهان توضيح مي‌دهيد؟!

سال گذشته در باشگاه سپاهان بحثي مبني بر تيمداري در فوتسال اعلام شد که سعي کرديم يک تيم از بازيکنان اصفهاني تشکيل دهيم و در آخر فصل هم آنها نتيجه قابل قبولي کسب کردند. امسال نيز تيمداري در فوتسال توسط هيات‌مديره تصويب، اما متاسفانه مواردي پيش آمد که گفتند تيمداري نکنيم؛ من نيز موافقت کردم و گفتم هرجور صلاح مي‌دانيد.

عملکرد فصل گذشته تيم را چگونه ارزيابي مي‌کنيد؟

از نتايج تيم در فصل گذشته راضي هستم، اما برخي افراد در هيات‌مديره تصميم مي‌گيرند که تيمداري کنيم يا نکنيم. برخي از آنها دوست ندارند در فوتسال تيمداري کنند که اين مشکل من نيست و اگر کاري به‌صورت اجبار باشد بي‌فايده است.

تکليف بازيکنان چه مي‌شود؟

اين بازيکنان آزاد به‌حساب مي‌آيند و مي‌توانند به‌هر تيمي خواستند اضافه شوند. برنامه‌هاي زيادي براي بانوان و آقايان فوتسالي داشتيم که تعداد زيادي از مربيان و بازيکنان مشغول مي‌شدند، اما بعضي افراد تمايل ندارند تيم فوتسال باشد. نياز به هزينه دارد که بايد بودجه‌اي براي آن قرارداد، البته تيم فوتسالي که تشکيل داده بوديم هزينه زيادي نداشت، اما فکر مي‌کنم اين مقدار براي بعضي‌ها زياد بود. حقيقت اين است که براي ورزش اصفهان ناراحت هستم، بعضي‌ها به خاطر علاقه شخصي اجازه ندادند کاري براي ورزش استان انجام دهيم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار