| کد مطلب: ۱۰۳۵۱۳۲
لینک کوتاه کپی شد

فوتــــبال داخلی

ايرنا: تيم فوتبال استقلال در پايان هفته بيست‌وهفتم و پس از شکست تيم فولادخوزستان و باخت پرسپوليس مقابل سپاهان توانست بعداز 9 سال قهرمان ليگ‌برتر فوتبال ايران شود. در همين رابطه محمدرضا ساکت، مديرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با ارسال نامه‌اي به مصطفي آجورلو همتاي خود در باشگاه استقلال و فرهاد مجيدي سرمربي استقلال، قهرماني اين تيم را در ليگ‌برتر تبريک گفت. ساکت اين قهرماني را حاصل فوتبالي پاک و به‌دور از جوسازي‌هاي متعارف دانست که به‌نظر مي‌رسد به نوعي کنايه به قهرماني‌هاي گذشته پرسپوليس است. در چند سال اخير باشگاه سپاهان با پرسپوليس تنش‌هاي زيادي داشته است. مديرعامل سپاهان در مهم‌ترين بخش صحبت‌هايش اظهارکرد: اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ باشگاه سپاهان کسب مقام قهرماني در رقابت‌هاي ليگ‌برتر فوتبال کشور که حاصل فوتبالي پاک و به‌دور از جوسازي‌هاي نامتعارف بود را صميمانه تبريک مي‌گويم.

تسنيم: بهادري جهرمي، سخنگوي دولت در توئيتي از دستور مخبر براي حضور تماشاگران در بازي‌هاي فوتبال خبر داد. وي نوشت: با دستور معاون اول رئيس‌جمهور، برگزاري مسابقات فوتبال تا پايان ليگ‌برتر با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. پيش از اين، حيدر بهاروند، رئيس سازمان ليگ فوتبال ايران، با ارسال نامه‌اي به روساي هيات‌هاي فوتبال استان‌ها به نامه ارسالي از وزارت کشور مبني بر عدم رعايت کامل پروتکل‌ها در ورزشگاه‌ها اشاره کرده و درباره ادامه حضور هواداران در ورزشگاه‌ها تذکراتي داده بود. در اين نامه ذکر شده بود که در صورت برقرارنبودن ارتباطات سامانه‌هاي فروش الکترونيک با سامانه ايران مسابقه‌اي نبايد با حضور هواداران برگزار شود. همچنين در صورت عدم فروش بليت‌الکترونيکي و استعلام تزريق 2 دوزواکسن کرونا از سامانه «ايران ‌من» حضور هواداران در ورزشگاه‌ها ممنوع است.

فوق‌ستاره آرژانتيني تابستان سال گذشته با باشگاه بارسلونا قطع همکاري کرد و در انتقالي پرسروصدا با قرارداداي دو ساله به پاري‌سن‌ژرمن پيوست. گفته مي‌شود مقصد بعدي مسي اينترميامي آمريکا بوده و اين انتقال در سال 2023 انجام خواهد شد. گزارش‌ها حاکي از آن است که اعجوبه 34 ساله آلبي‌سلسته در حال حاضر، کار خود را براي خريداري 35درصد از سهام باشگاه حاضر در ام‌ال‌اس( ليگ برتر فوتبال آمريکا) آغاز کرده است. «خورخه.ماس» يکي از سهامداران باشگاه اينترميامي و مديراجرايي نشريه ميامي هرالد آمريکا، در فوريه سالجاري گفته بود که «مسي همچنان بهترين بازيکن جهان بوده و مهارت‌هايش کم نشده است. به اين حرف اعتقاد دارم و «ديويدبکام» با مسي در ارتباط است و درصورت جدايي او از پي‌اس‌جي، دوست داريم مسي را به‌عنوان بازيکن اينترميامي و عضوي از جامعه در کنار خود داشته باشيم. مسي پيش از اين گفته بود که تمايل دارد در آينده به آمريکا نقل مکان کند. در سال‌هاي اخير چندتن از هم‌تيمي‌هاي اسبق مسي همچون «سوارز» و «بوسکتس» و «آلبا» با باشگاه اينترميامي ارتباط داده شده‌اند؛ باشگاهي که بکام ستاره اسبق باشگاه منچستريونايتد و تيم‌ملي انگليس يکي از عمده سهامداران محسوب مي‌شود. از بزرگ‌ترين ستاره‌هايي که تاکنون به باشگاه اينترميامي پيوسته‌اند، مي‌توان به «گونز الوهيگوآين» و «بليز ماتوئيدي» اشاره کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار