| کد مطلب: ۱۰۳۵۱۱۸
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

جمع‌آوري زباله

محله‌ هجده متري تختي شهر تهران هميشه محل انباشته شدن زباله‌ها شده و اين موضوع شامل بسياري از کوچه‌هاي مجاور اين محله نيز مي‌شود که بوي نامطبوعي دارد و چندين سال است که استمرار داشته و هيچ‌کسي هم پاسخگو نيست. از شهرداري محله درخواست رسيدگي به اين موضوع را داريم.

محبي از تهران

وام مسکن روستايي

پرداخت وام 200 ميليوني مسکن روستايي را چطور و از کجا بايد پيگيري کنيم به هر بانکي در شهرستان براي دريافت آن مي‌رويم مي‌گويند ابلاغيه آن نيامده است.

حسيني از صومعه‌سرا

محاسبه براي دريافت يارانه

من و همسرم کارمند و بيمار ديابتي هستيم که تمام هزينه‌هاي درمان‌مان به صورت آزاد حساب مي‌شود، دو فرزند دانشجو دارم و شهريه دانشگاه فرزندانم را هم مي‌دهيم. ما چهار سال پيش به دليل ماموريت کاري که داشتيم از طرف سرکار به همراه خانواده بالاجبار به سفر خارج رفتيم و نه سياحت بوده است و نه گشت ‌‌و گذار ولي در حال حاضر يارانه ما را به دليل سفر خارج قطع کرده‌اند. آيا اين درست است؟! از مسئولان تقاضا داريم فکري براي اين موضوع‌ها کنند.

کيان از تهران

پله برقي مترو

متروي دروازه دولت به سمت کلاهدوز پله برقي به سمت پايين يا نيروهوايي به سمت خروجي خراب است . از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

يک شهروند از تهران

يارانه

اين موضوع که يارانه به خيلي از افرادي که در دهک اول هستند تعلق نگرفته است بايد مورد ارزيابي قرار بگيرد معيار يارانه ملک نيست يعني چه؟ مستاجرهاي بسياري هستند که حتي قادر به پرداخت کرايه خانه نيستند و يا پول پيش خانه‌ را هم ندارند چطور نبايد براي دريافت يارانه ملک و يا خانه داشتن ملاک باشد؟!حساب بنده را چک کرده‌اند مي‌گويند 155 ميليون گردش حساب داشته‌ايد من نسبت به شغلي که داشته‌ايم وقتي مغازه‌دار هستم گردش حساب به اين صورت مي‌شود گردش حساب که درآمد نمي‌شود لطفا مسئولان در اين مورد رسيدگي کنند.

امير مهدوي از پاکدشت

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار