| کد مطلب: ۱۰۳۴۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد

مهم نیست چند گل از «آرژانتین» می‌‌خوریم

سرمربي تيم‌ملي فوتسال ايران اظهارکرد که نتيجه ديدار با آرژانتين براي وي اهميت چنداني ندارد و افزايش تجربه ملي‌پوشان نکته مهم اين بازي خواهد بود.

ديدار با آرژانتين

وحيد شمسايي درباره برگزاري 2 ديدار دوستانه تيم‌ملي فوتسال ايران در آرژانتين، گفت: از ابتدا با تيم‌هاي ملي آرژانتين، اسپانيا، پرتغال، برزيل و ژاپن رايزني کرديم و دوست داشتيم در آستانه جام‌ملت‌هاي آسيا با اين تيم‌ها بازي کنيم. با اين حال مسابقات آمريکاي‌جنوبي و اروپا در شهريور برگزار مي‌شود و تيرماه به آرژانتين سفر مي‌کنيم. در اين سفر با آرژانتين و پاراگوئه بازي مي‌کنيم که اين دو ديدار براي ما خيلي مهم است.

ديدار با اسپانيا و پرتغال

وي با تمجيد از 2 حريف آينده تيم‌ملي فوتسال ايران بيان کرد: آرژانتين در دو دوره اخير جام‌جهاني به قهرماني و نايب‌قهرماني رسيد و پاراگوئه هميشه حريفي سخت بوده است. نبايد فرصت ديدار با آرژانتين را از دست مي‌داديم و کارهاي اين مسابقه به‌سرعت انجام شد. براي ديدار با اسپانيا هم قرار شد خود را با برنامه مسابقات آسيايي و اروپايي هماهنگ کنيم و شرايط ديدار با پرتغال را بررسي مي‌کنيم. با اين وجود نمي‌خواهيم اعتبار خودمان را از بين ببريم و شلوغ‌کاري کنيم.

اردو

سرمربي تيم‌ملي فوتسال ايران با بيان اينکه بازيکنان جديدي وارد اين تيم شده‌اند و تاکنون تيم آرژانتين را از نزديک نديده‌اند، اظهارداشت: آنها بايد با چنين تيم‌هايي بازي کنند و از هيچ اسمي نترسند. خيلي مهم است که اولين بازي ملي يک بازيکن برابر يک تيم بزرگ باشد. همان‌طور که اولين بازي ملي من مقابل روسيه، قهرمان آن زمان اروپا بود. آقاي «اصولي» تمام تلاش خود را براي اين بازي‌هاي دوستانه مي‌کند و توقعي جز اين موضوع از او نداريم. وي با بيان اينکه تيم‌هاي ليگ‌برتري تمرينات خود را از هفته آينده آغاز مي‌کنند، خاطرنشان کرد: بايد بازيکنان را طي فرآيندي در اختيار بگيريم که باشگاه‌ها متضرر نشوند. اگر اولين ديدار دوستانه ملي‌پوشان با آرژانتين باشد، ترس آنها مي‌ريزد و ديگر مهم نيست چند گل از حريف بخوريم. بايد قدرت تجربي بازيکنان را بالا ببريم و کاري کنيم که اين جوانان جايگاه خود را بدانند. در اين شرايط مي‌فهميم نفرات جديد مي‌توانند جا پاي بزرگان بگذارند يا خير.

لغو جام باشگاه‌هاي آسيا

سرمربي تيم‌ملي فوتسال ايران در مورد لغو جام باشگاه‌هاي آسيا بيان کرد: وقتي AFC براي مقدماتي جام‌ملت‌هاي هزينه کرده، بعيد بود مرحله نهايي بازي‌ها را برگزار نکند. برگزاري جا‌م‌باشگاه‌هاي آسيا اهميت زيادي داشت و از لغو آن ناراحت شدم. تعدادي از بازيکنان ما مي‌توانستند در اين مسابقات بازي کنند و پخته‌تر شوند. جالب است که يوفا رقابت‌هاي سال آينده ليگ‌قهرمانان اروپا را هم برنامه‌ريزي کرده است. شمسايي درباره تکليف مربي خارجي‌اي که قرار بود به کادرفني تيم‌ملي ايران اضافه شود، به ت«تسنيم» گفت: مربي خارجي بايد پيش از مرحله مقدماتي جام‌ملت‌هاي آسيا وارد کار مي‌شد که حضورش کاربردي‌تر بود. او بايد بازيکنان را در آن دوره زيرنظر مي‌گرفت که «ماجدي» گفت شرايط فدراسيون مناسب نيست. وي اظهارداشت: مربي خارجي که يکماه قبل از جام‌ملت‌هاي آسيا به کادرفني اضافه شود و با ما مطابقت نداشته باشد، کارآيي ندارد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار