| کد مطلب: ۱۰۳۴۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

يارانه

من سال‌هاست يارانه نمي‌گيرم. در حال حاضر اين سامانه براي اعلام اعتراض ما هم هست يا فقط افرادي که در ليست قبلي يارانه بگيرها هستند، لطفا مسئولان پيگيري کنند و اعلام کنند که ما بايد چطوري درخواست بدهيم؟

حسيني از تهران

افزايش حقوق و گراني

وقتي حقوق بازنشستگان 25 درصد افزايش يافته علت گراني برخي اقلام تا 50 درصد مثل نان و ماکاروني و... چيست. لااقل دليل اين همه گراني‌ را براي مردم توضيح دهيد.

حبيبي از تهران

بيکاري

لطفا به مسئولان فعلي بگوييد طبقه متوسط جامعه زير خط فقر هستند، واي به‌حال طبقات ضعيف؟! حتما رويه‌اي اساسي براي معضل بيکاري و کم درآمدي و اعتياد پيش بگيرند.

يک شهروند از اصفهان

دانشگاه آزاد

از مسئولان تقاضا داريم که به وضعيت دانشگاه آزاد رسيدگي کنند. مديران و کارکنان اين دانشگاه هر طور که مي‌خواهند برنامه‌ريزي مي‌کنند و به کسي هم پاسخگو نيستند و هيچ مرجعي هم ناظر بر اعمال آنان نيست. هر روز بدهکاري براي دانشجويان بالا مي‌آورند و مي‌گويند که بايد پول را به دانشگاه‌ها بدهيد تا بتوانيد در امتحانات شرکت کنيد.

احمدي از تهران

تحويل خودرو

موعد تحويل ماشين ما آخر ارديبهشت است ولي هنوز دعوتنامه صادر نشده است. پيگيري کنيد ما دردمان را به چه کسي فرياد بزنيم. چرا زندگي ما اينقدر سخت شده است.

بيگي از تهران

بيمه تامين اجتماعي

بيمه تأمين اجتماعي با حذف دفترچه‌ها، سود مي‌برد و مردم هم بايد با نرخ آزاد به تهيه دارو و ويزيت اقدام کنند! چرا که يا پزشک به سامانه اتصال پيدا نمي‌کند يا داروخانه و يا هر دوي آنها؟!

يک شهروند از تهران

جولان موش‌ها

موش‌ها بعضا به اندازه خرگوش در خيابان‌ها و معابر تهران جولان مي‌دهند. از شهرداري تهران به ويژه در منطقه خاني‌آباد نو و ياخچي‌آباد درخواست رسيدگي داريم. البته اين صحنه‌ها در بسياري ديگر از مناطق تهران نيز ديده مي‌شود.

اکبري از تهران

 

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار