| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد

همه از وضعیت فدراسیون فوتبال ناراحت هستیم

سخنگوي کميته فني فدراسيون فوتبال گفت: همه از اين وضعيت ناراحت هستيم و اميدواريم فدراسيون فوتبال سروسامان بگيرد، زيرا نابساماني هميشه هرج و مرج ايجاد مي‌کند.

انتخاب سرمربي تيم‌ملي جوانان

ابراهيم قاسمپور درمورد اينکه آيا کميته فني در جلسات خود براي انتخاب سرمربي تيم‌ملي جوانان به جمع‌بندي رسيده يا همچنان مشغول بررسي گزينه‌هاست، پاسخ داد: در آخرين جلسه‌اي که کميته فني در هفته گذشته برگزار کرد قرار بود انتخاب سرمربي تيم جوانان در جلسه چهارشنبه اين هفته انجام شود اما متاسفانه به‌دلايلي اين جلسه لغو شد. طبق تماسي که با دبير کميته فني داشتم اعلام کردند در يک تا دو روز آينده زمان جلسه جديد را اعلام مي‌کنند. البته من اعتقاد دارم کارها خيلي با تاخير انجام مي‌شود. وي درباره اينکه با اين روند زمان براي تيم جوانان از دست مي‌رود، گفت: من هم اعتقاد دارم بايد اين اتفاق سريع‌تر بيفتد. نه فقط درمورد تيم‌ملي جوانان بلکه بايد درمورد هر کاري تصميم‌گيري شود و زمان را از دست ندهيم. متاسفانه به‌دليل مشغله‌هاي زيادي که در فدراسيون و درمورد تيم‌هاي ملي وجود دارد، دوستان درگير اين موضوع هستند اما «جباري» در تماس تلفني با من گفت که جلسه يک تا دو روز آينده اعلام مي‌شود که تاکنون خبر نداده است.

رضايت کميته

سخنگوي کميته فني فدراسيون فوتبال درمورد اينکه به‌جز بحث انتخاب سرمربي تيم جوانان در جلسه قبلي اين کميته درخصوص چه محورهايي صحبت شده که قرار بود در جلسه آتي نسبت به آنها تصميم‌گيري شود، افزود: هماهنگي اين مسائل را «جباري» در دستور کار قرار مي‌دهد و البته به‌جز بحث انتخاب سرمربي تيم جوانان، درخصوص موضوع ديگري صحبت نشده است. فعلا بحث تيم جوانان در دستور کار است. قاسمپور درمورد ميزان رضايت کميته فني از شرايط تيم نوجوانان با هدايت حسين عبدي، توضيح داد: از عبدي شناخت دارم و مي‌دانم فرد منضبطي است که با جديت کارش را دنبال مي‌کند.

شرايط تيم‌هاي پايه

وي درخصوص شرايط تيم‌هاي پايه از لحاظ امکانات، در اختيارداشتن بازيکنان مستعد و بازي‌هاي دوستانه اظهارکرد: قبل از شروع کار حسين عبدي در تيم نوجوانان، 198 بازيکن استعداديابي شده بودند. البته تعدادي از اين بازيکنان را براي اردوي فعلي در اختيارش گذاشتند و او مختار است از اين بازيکنان به جمع‌بندي برسد و نفرات مدنظرش را انتخاب کند. قرار شد عبدي برنامه‌ها و نيازهايش را اعلام کند و در حدامکان، امکانات در اختيارش گذاشته شود. سخنگوي کميته فني فدراسيون فوتبال افزود: هر مربي تفکر خاص خودش را دارد و بازي‌هاي تدارکاتي داخلي و خارجي مي‌خواهد. بحث تامين امکانات از حوزه اختيارات کميته فني خارج است و مسئولان رده بالاي فدراسيون تصميم‌گيرنده هستند. با توجه به وضعيت فعلي فدراسيون فوتبال اميدوارم ميرشاد ماجدي و هيات‌رئيسه زودتر در اين خصوص تصميم‌گيري کنند و مسئولي که تصميم‌گيرنده اصلي است انتخاب شود تا کار به روال عادي خودش بازگردد.

وضعيت فدراسيون

قاسمپور درباره نگراني‌اش از شرايط فعلي فدراسيون فوتبال در گفت‌وگو با «راديوتهران»، توضيح داد: همه از اين وضعيت ناراحت هستيم و اميدواريم فدراسيون فوتبال سروسامان بگيرد. نابساماني هميشه هرج‌ومرج ايجاد مي‌کند و افرادي که بايد کارشان را به‌خوبي انجام بدهند نمي‌توانند برنامه‌هاي‌شان را اجرا کنند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار