| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۳۴
لینک کوتاه کپی شد

هواداران استقلال می‌دانند، چه کسی خائن بود

بازيکن پيشين تيم فوتبال استقلال گفت: اگر حرفي مي‌زنم براي حمايت از استقلال است ولي برخي‌ حسود هستند و نمي‌توانند جايگاه من را ببينند.

ديدار با شهر خودرو

محمد نوري درباره ديدار استقلال مقابل شهرخودرو مشهد در هفته بيست‌وششم ليگ‌برتر، اظهارداشت: ابتدا از بازي با سپاهان شروع مي‌کنم، سپاهان تيم خوبي در اين فصل دارد و يکي از پرمهره‌هاي تيم‌هاي ليگ ايران است و بنا به‌دلايلي نتوانسته جايگاهش را به‌دست بياورد. استقلال نتيجه بدي مقابل سپاهان کسب نکرد، هر چند در نيمه دوم بهتر بازي کرد و مي‌توانست برنده از زمين خارج شود. قهرماني در دست خود استقلال است و مطمئن باشيد اين تيم قهرمان مي‌شود. وي افزود: شهرخودرو تيمي است که در حال سقوط است و بازي با اين تيم‌ها به مراتب سخت‌تر از مسابقه با تيم‌هاي ديگر خواهد بود. بازي شهرخودرو با صنعت‌نفت آبادان را ديدم، آنها متفاوت از چند ماه گذشته بازي مي‌کنند و شرايط بهتري پيدا کرده‌اند. تصورم اين است که بازي با شهرخودرو سخت‌تر از بازي با سپاهان است.

تباني؟

بازيکن پيشين استقلال در گفت‌وگو با «تسنيم» در خصوص اينکه چرا بحث تباني در ليگ‌برتر را مطرح کرده است، تصريح کرد: چند سال است که در ليگ‌برتر نظارت نمي‌شود. نمي‌خواهم تهمتي بزنم ولي خيلي چيزها از جمله تباني را در فوتبال ايران ديده‌ام. خيلي چيزها باعث شد که استقلال در سال‌هاي اخير قهرمان نشود و نمي‌دانم چرا با اين تيم غرض‌ورزي دارند. يکسري‌ واقعا شيطنت مي‌کنند و من هم نمي‌توانم تحمل کنم.

پاسخ به برومند

نوري در واکنش به اظهارات پرويز برومند که گفته بود امثال «نوري» در استقلال قاچاقي هستند، تصريح کرد: ايشان را نمي‌شناسم! نمي‌خواهم در حال حاضر حرفي بزنم که آرامش استقلال به‌هم بخورد و در زمان مناسب صحبت خواهم کرد. ايشان (برومند) را به لحاظ اخلاقي و فني در اندازه خودم نمي‌بينم. او يکبار درباره من حرف زد و جوابش را دادم ولي الان نمي‌خواهم آرامش استقلال از بين برود. هواداران قاضي خوبي هستند و بهتر مي‌توانند قضاوت کنند چه کسي در استقلال با تعصب بود و چه کسي خائن! بازيکن پيشين استقلال گفت: من جزو معدود پيشکسوتاني هستم که هميشه از استقلال حمايت کرده‌ام. هميشه حرفم را مي‌زنم و دنبال پست و مقام يا ديده‌شدن در فضاي‌مجازي نيستم. سال‌ها در استقلال بازي کردم و مردم با خلوص نيت دوستم دارند. فرقي ندارد چه کسي روي نيمکت استقلال باشد و هر کسي باشد حمايت مي‌کنم. هرچه داريم از هواداران است و آنها بدانند استقلال را با حضورشان دوست دارم.

فضاي مجازي

نوري در پاسخ به اين سوال آيا مي‌داند که با صحبت‌هاي او چه اتفاقاتي در فضاي‌مجازي مي‌افتد، اظهارداشت: من به کسي بي‌احترامي نکرده‌ام. از شما خواهش مي‌کنم من را با کسي مقايسه نکنيد. در‌ «شأن» و کلاسم نيست با هرکسي مقايسه شوم. خيلي‌ها دشمن استقلال هستند و نمي‌خواهند اين تيم نتيجه بگيرد، در اين شرايط از من مي‌خواهيد از استقلال حمايت نکنم؟ اگر حرفي مي‌زنم براي حمايت از استقلال است و به هيچ‌کسي توهين نمي‌کنم. برخي حسود و بخيل هستند و نمي‌خواهند محمد نوري را ببينند که روي آنتن است و مردم او را دوست دارند. اينها بروند خودشان را درست کنند. مردم امثال من را دوست دارند که با تعصب بازي مي‌کردم نه کساني‌که خيانت کردند و از آنها متنفرند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار