| کد مطلب: ۱۰۳۴۵۲۵
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

طرح نهضت ملي مسکن

خيلي وقت است که در نهضت ملي مسکن ثبت نام کرده‌ايم، ولي بيش از چندين ماه است که مدارک آپلود شده و درحال بررسي نوشته شده است با وجود اينکه چند شماره براي پشتيباني اعلام شده است هميشه اشغال است و هزاران نفر پشت خط هستند. از مسئولان تقاضا داريم که راه‌هاي ارتباطي راحت‌تر براي مشکلات نهضت ملي مسکن ايجاد کنند تا بتوانيم جواب سوالات خود را بگيريم.

يک شهروند از تهران

سرقت کابل تلفن

ساکن ماهدشت کرج هستم. 3 ماه است کابل تلفن ما سرقت شده و هيچکس براي ما اقدامي انجام نداده است که زودتر تلفن‌هاي اين منطقه وصل شود از مسئولان مخابراتي درخواست رسيدگي به اين موضوع را داريم.

کاظمي از ماهدشت کرج

تاريخ انقضاي دارو

چرا تاريخ توليد و انقضاي دارو‌ها ناخواناست، خواهش مي‌کنم پيگيري کنيد تا تاريخ انقضاي دارو‌ها را به صورت خوانا درج کنند تا خداي نکرده با مصرف دارو‌هاي تاريخ گذشته با مشکلات ديگري روبه‌رو نشويم.

يک شهروند از تهران

گراني

از دولت و مسئولان محترم تقاضا داريم لطفا در مورد مساله غذا و گراني‌هاي مواد غذايي جدي‌تر برخورد و اقدامات لازم را در جهت منافع قشر ضعيف؛ واقعا انقلابي و سريع و قاطعانه برخورد کند. آقاي رئيسي لطفا قاطعانه پيگيري کنيد اين گراني‌ها کمر قشر ضعيف جامعه را خم کرده است. چرا بايد هر دولتي که عوض مي‌شود اشتباهات خودش را گردن دولت قبلي مي‌اندازد. مگر حقوق کارگر چقدر اضافه مي‌شود که اين گراني‌ها به وجود مي‌آيد.

بن زيدي از تهران

ساعت کار کتابخانه‌ها

از مسئولان تقاضا داريم که افزايش ساعت کار کتابخانه‌هاي کشور در روز‌هاي باقي مانده تا کنکور مخصوصا در روز‌هاي تعطيل را پيگيري کنند. در حال حاضر تنها کتابخانه کشور که روز‌هاي تعطيل باز است کتابخانه مرکزي است که تا ساعت 6 عصر فعاليت دارد. يعني اگر کسي بخواهد تا ساعت 12 شب کتابخانه باشد امکانش نيست. در روز‌هاي غيرتعطيل نيز تا ساعت 9 شب باز است.

احدي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار