| کد مطلب: ۱۰۳۴۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

روی خط آرمان ملی

راهنمايي و رانندگي

از مسئولان تقاضا داريم نسبت به اينکه شغل کارکنان راهنمايي و رانندگي را جزو مشاغل سخت و زيان‌آور قرار نداده‌اند تجديد نظر کنند. پليس‌هاي راهنمايي و رانندگي واقعا کارهاي سخت و زيان‌آوري دارند نخوابيدن به‌موقع، استرس، عدم تغذيه مناسب، دردهاي ستون فقرات از جمله مشکلاتي است که در اين شغل وجود دارد. سختي کار به کارهايي تعلق مي‌گيرد که در آنها عوامل فيزيکي، شيميايي، مکانيکي و بيولوژيکي محيط کار غير استاندارد بوده و در اثر اشتغال کارگر و يا کارمند تنشي به مراتب بالاتر از ظرفيت‌هاي طبيعي (جسمي و رواني) در وي ايجاد شود، ولي با اين حال اين قشر زحمتکش جزو سختي کار در بيمه قرار نمي‌گيرند. از مسئولان تقاضا داريم که به اين موضوع رسيدگي کنند.

مامور راهنمايي و رانندگي از گيلان

گراني‌

گراني‌ها و تورم واقعا کمر ما را شکسته است. در حال حاضر قيمت ماکاروني و شکر سر به فلک کشيده است چرا مسئولان فکري اساسي براي مردم نمي‌کنند.

شريفي از تهران

مرخصي زايمان

همسر بنده در مرخصي زايمان 9 ماه هستند و به‌علت اينکه فرزندانم دو قلو است طبق مصوبه مجلس به يک سال افزايش يافته و راي ديوان عدالت اداري کشور را نيز گرفتيم، اما تامين اجتماعي اين راي را اجرا نمي‌کند لطفا مسئولان به اين موضوع رسيدگي کنند.

اصغري از تهران

پيامک بانک ملي

با توجه به اينکه بانک ملي مبلغ ارسال پيامک را از مشتريان کسرمي‌کند، اما تراکنش زير 30 هزار تومان را ارسال نمي‌کند. از مسئولان تقاضا داريم که نسبت به اين موضوع رسيدگي کنند.

يک شهروند از تهران

کارت موتور

حدود يک ماه از تعويض پلاک موتورسيکلتم گذشته، اما هنوز کارت موتورم را دريافت نکردم. لطفا در مورد تاخير در ارائه کارت موتورسيکلت گزارشي تهيه کنيد تا بلکه مشکلات ما حل شود.

اسدي از تهران

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار