| کد مطلب: ۱۰۳۴۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد

اعتراف تلخ به قاچاق گل و گیاه

شهردار تهران درباره رانت و قاچاق در صنعت گل و گياه گفت: دولت اين اهتمام را دارد که ريشه قاچاق را بخشکاند و مبارزه با آن نيازمند يک عزم و همت بالا ست؛ بنده اين آمادگي را دارم و آمادگي دولت نيز وجود دارد تا بلاي خانمان سوز قاچاق در بخش گل و گياه نيز ريشه کن شود. عليرضا زاکاني در ادامه در پاسخ به موارد مطرح شده يکي از توليدکنندگان حاضر در مراسم درباره رانت و قاچاق در صنعت گل و گياه افزود: موضوع قاچاق زخمي بر پيکر جامعه است که در آن عناصر سودجو به دنبال حجم‌ بالا و با کيفيتي از منابع هستند؛ آنچه که شالوده نظرات شما ست را در دولت مطرح مي‌کنم؛ دولت اين اهتمام را دارد که ريشه قاچاق را بخشکاند و مبارزه با آن نيازمند يک عزم و همت بالا است؛ بنده اين آمادگي را دارم و آمادگي دولت نيز وجود دارد تا بلاي خانمان سوز قاچاق در بخش گل و گياه نيز ريشه کن شود.

وزير علوم، تحقيقات و فناوري درباره برنامه وزارت علوم مبني بر برگزاري امتحانات پايان ترم دانشگاه‌هاي کشور گفت: امتحانات پايان ترم دانشگاه‌ها حتما به صورت حضـــــوري برگزار مي‌شود. محمدعلي زلفي‌گل بيان کرد: قطعا اگر شرايط کرونايي کشور در زمان برگزاري امتحانات پايان ترم مانند شرايط فعلي باشد، امتحانات به صورت حضوري برگزار خواهد شد. زلفي گل با بيان اينکه ما تابع تصميمات ستاد ملي مقابله با کرونا هستيم، تصريح کرد: اگر در زمان برگزاري امتحانات مشکلي ايجاد شود، هر تصميمي که ستاد ملي اتخاذ کند، موظف به اجراي آن هستيم.

رئيس هيات‌مديره نظام پزشکي تهران بـــزرگ از 10 برابر شـدن درخواست پــــزشکان تهراني براي دريافت مدرک Good Standing جهت انجام مهاجرت خبـــر داد و گفت: در يک سال گذشتــه بيشتر از 4 هزار پزشک در تهران بزرگ تقاضاي مهاجرت به خارج از کشور را داشته‌اند. مويد علويان، اظهار کرد: از نظر سازمان نظام پزشکي، موضوع افزايش تعرفه‌هاي پزشکي مبنايي براي جلوگيري از مهاجرت پزشکان نيست و ما چون معتقديم بايد به شکل منطقي به هزينه‌هاي تمام شده حوزه سلامت توجه شود، خواستار اصلاح تعرفه‌ها هستيم. رئيس هيات‌مديره نظام پزشکي تهران بزرگ تاکيد کرد: درخواست دريافت مدرک Good Standing لزوما به معناي مهاجرت يک پزشک نيست، بلکه به آن معناست که اين پزشک به فکر انجام مهاجرت و کار در خارج از کشور افتاده است و ما آمار دقيقي نداريم که چند نفر از حدود 4 هزار پزشکي که در تهران بزرگ درخواست دريافت Good Standing کرده‌اند، مهاجرت نيز انجام داده‌اند، اما ده برابر شدن آمار درخواست مهاجرت پزشکان تهراني در يک سال اخير، موضوعي قطعي است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار