| کد مطلب: ۱۰۳۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد

شرایط دیدار ایران و عراق عادی نیست!

تیم‌ملی فوتبال کشورمان امروز در مرحله نهایی انتخابی جام‌جهانی به مصاف تیم‌ملی عراق می‌رود. بهتاش فریبا در این خصوص صحبت کرد.
تیم‌ملی باید به مصاف عراق برود. به‌نظرتان می‌توانیم پیروز این دیدار شویم؟
شرایط عادی نیست و غیبت چند بازیکن که در ترکیب اصلی حاضر بودند کار را دشوار می‌کند. نباید از این واقعیت بگذریم تیم‌ملی بازیکنان بزرگی در اختیار دارد. عراق همواره حریفی جدی برای ایران بوده و تلاش می‌کند تا با انجام بازی فیزیکی کار را برای ملی‌پوشان دشوار کند. با توجه به اینکه خلاقیت و مهارت فردی بازیکنان ما بهتر از عراق است، انتظار می‌رود که بتوانیم در این مسابقه پیروز شویم. اگرچه بیشتر بازیکنان کرونایی عراق نفرات اصلی این تیم نیستند ولی در تیم‌ملی فاصله چندانی بین بازیکن نیست. بازگشت تماشاگران به ورزشگاه باعث خوشحالی است چرا که حضور آنها باعث می‌شود از لحاظ انگیزشی بازیکنان کشورمان با جدیت بیشتری به میدان بروند. جشن ملی در انتظار هواداران و بینندگان است و می‌توانیم با ثبت سومین شکست متوالی عراق این جشن را برگزار کنیم.
عراق چیزی برای ازدست‌دادن ندارد، آیا تیم‌ملی می‌تواند موفق به شکست این تیم عربی شود؟
هر بازی شرایط خاص خود را دارد. ما نمی‌توانیم با توجه به برتری در دو مصاف قبلی پیش از شروع مسابقه خود را برنده بدانیم. پیروزی مقابل عراق غرورملی به‌همراه دارد ولی نباید اجازه دهیم این غرور کاذب شود. آنها در مرحله برگشت دور مقدماتی گزینشی جام‌جهانی در بحرین کری‌خوانی شدیدی کردند. در شرایط کنونی بخت کمی برای حضور در جام‌جهانی دارند و اگر به‌عنوان تیم سوم گروه A بتوانند صعود کنند باید در مرحله پلی‌آف با تیم قدرتمند گروه B بازی کنند.
در این شرایط کرونایی نفرات ذخیره می‌توانند، نمایشی درخشان ارائه کنند؟
بدون‌شک سردار آزمون و مهدی طارمی ستون‌های خط‌حمله تیم‌ملی بودند و احمد نوراللهی نیز در میانه زمین بازیکن بسیار خوبی بوده است. احسان حاج‌صفی هم هرگاه به او فرصت دادند بازی‌های خوبی انجام داده و اللهیارصیادمنش هم ذخیره طلایی بوده است. دیدیم در 2 بازی قبلی در غیاب طارمی توانستیم لبنان و سوریه را شکست دادیم. من اختلافی بین بازیکنان ذخیره و اصلی تیم‌ملی نمی‌بینم.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار