| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد

آغاز نیم فصل دوم با تیم‌های بحرانی!

آرمان‌ملی: نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتر امروز با برگزاری 2 دیدار در حالی آغاز می‌شود که تیم‌های سپاهان و پرسپولیس به مصاف حریفان خود می‌روند.
سپاهان
نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ‌برتـــر با دیدار حســاس مس‌رفسنجان و سپاهان در سرچشمه کرمان آغاز می‌شــود. دیداری که از لحاظ جدولی به نوعی حساس‌ترین دیدار هفته به‌شمار می‌رود زیرا تیم‌های سوم و پنجم جدول به مصاف یکدیگر می‌روند. سپاهان در حالی به مصاف مس‌رفسنجان می‌رود که هفته گذشته با شکست در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم از جام‌حذفی کنار رفت و در لیگ‌برتر نیز این تیم با توقف در هفته پایانی نیم فصل مقابل آلومینیوم، فاصله‌ای شش امتیازی با صدرجدول پیدا کرد. دو نتیجه اخیر مقابل آلومینیوم اما سپاهان را در شرایط بدی قرار داده است و در بحرانی‌ترین موقعیت فصل خود باید مسابقات نیم فصل دوم را استارت بزند. مس‌رفسنجان در شرایطی به مصاف سپاهان می‌رود که در آخرین دیدارش که در چارچوب رقابت‌های جام‌حذفی برگزار شد در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش، موفق به شکست شهرخودرو شد و در لیگ هم در آخرین هفته نیم فصل اول در سرچشمه مقابل پیکان متوقف شد. نارنجی‌پوشان کرمانی که با ۲۱ گل زده در اختیار دارند با ۲۳ امتیاز و قرارگرفتن در رتبه پنجم، نیم‌فصل اول را به پایان رساندند
پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین بازی خود در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر به مصاف تیم فولاد می‌رود. سرخپوشان پایتخت بعداز پیروزی برابر تیم ذوب‌آهن و صعود به مرحله بعدی جام‌حذفی با حاشیه‌هایی مواجه شدند. بازیکنان پرسپولیس به‌علت پرداخت‌نشدن مطالبات مالی‌شان قصد داشتند که تمرین نکنند، اما در نهایت آنها تصمیم گرفتند که تمرین کنند. علاوه بر این، گفته می‌شود که یحیی گل‌محمدی به‌علت مشکلات مالی سرخپوشان قصد دارد بعداز بازی با فولاد از سمتش کناره‌گیری کند. تیم‌های پرسپولیس و فولاد تاکنون ۳۹ بار در لیگ‌برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که در این بین پرسپولیس ۱۸ بار و فولاد ۱۰ بار به پیروزی رسیده‌اند و ۱۱ جدال دو تیم نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار