| کد مطلب: ۱۰۳۰۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

دستگیری عاملان قتل «زوج»
با تلاش بی‌وقفه کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان‌وبلوچستان عاملان قتل زوج میانسال در خیابان فرخی سیستانی زیباشهر زاهدان شناسایی و دستگیر شدند. فرمانده انتظامی استان اظهارداشت: در 26 دیماه سالجاری در پی قتل مسلحانه زوجی میانسال داخل منزلشان در خیابان فرخی سیستانی زیباشهر زاهدان توسط فردی ناشناس، با توجه به حساسیت موضوع تیمی متشکل از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان از همان لحظه اولیه اعلام قتل مامور رسیدگی به این پرونده و شناسایی و دستگیری سریع عامل این جنایت شدند. سردار احمد طاهری افزود: با تلاش بی‌وقفه و اشرافیت پلیس متهم که یکی از اعضای خانواده مقتولان بود در کمتر از 12 ساعت شناسایی و دستگیر شد. سردار طاهری بیان داشت: ضارب اصلی که در قبال دریافت وجهی، برای ارتکاب این جنایت اجیر شده بود، در عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در مخفیگاهش در شهرستان میرجاوه دستگیر شد. فرمانده انتظامی استان با اشاره به کشف خودروی پژوپارس مسروقه از منزل مقتولان در بازرسی از مخفیگاه این فرد جانی، تصریح کرد: متهمان در حال حاضر در اختیار مقام قضائی هستند و جزئیات بیشتر متعاقبا اعلام خواهد شد.
زورگیر به‌دام افتاد
فرمانده انتظامي شهرستان ري از دستگیری سارق زورگیر حرفه‌ای در محدوده سیزده‌آبان با 32 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ دوستعلي جليليان اظهارداشت: در پی وقوع چند فقره گوشی‌قاپی و زورگیری در محدوده سیزده‌‌آبان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار کلانتری 168 سیزده‌آبان قرار گرفت. وی افزود: ماموران کلانتری با رصد میدانی و تحقیقات تخصصی چهره و مخفیگاه متهم را شناسایی و هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی را برای دستگیری وی انجام دادند. فرمانده انتظامي شهرستان ري در ادامه با اشاره به اینکه متهم طی عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر شد، اعلام داشت: با تکمیل تحقیقات مشخص شد وی تحت تعقیب اداره 18 پلیس آگاهی مرکزی نیز قرار دارد. سرهنگ جليليان در ادامه گفت: متهم به 32 فقره سرقت زورگیری و کیف‌قاپی در مناطق مختلف تهران و شهرستان ری اعتراف و تاکنون 8 مالباخته سارق را شناسایی کرده‌اند که پس از تکمیل پرونده به آگاهی مرکزی معرفی شد.
دستگیری سارق دوچرخه‌
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق حرفه‌ای دوچرخه و اعتراف او به 29 فقره سرقت خبر داد. سرهنگ حسین ترکیان اظهارداشت: پس از وقوع چندین مورد سرقت دوچرخه از مجتمع‌های مسکونی در یکی از مناطق شهر اصفهان بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این استان قرار گرفت. وی افزود: پس از انجام اقداماتی تخصصی یک سارق شناسایی و دستگیر که در تحقیقات به عمل آمده به 29 فقره سرقت دوچرخه اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد. رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: این سارق در پوشش کارگر خدماتی وارد مجتمع‌های مسکونی می‌شده و در فرصتی مناسب اقدام به سرقت می‌کرده است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار