| کد مطلب: ۱۰۳۰۲۵۰
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

پخش زنده یک مسابقه از ۴ شبکه!
در شرایطی که گفته می‌شد دیدار حساس دو تیم نساجی قائمشهر و گل‌گهر سیرجان از شبکه سراسری ورزش پخش شود اما بر اساس شنیده‌ها عدم همکاری صدا و سیمای استان خراسان رضوی سبب شد تا پخش زنده این دیدار از شبکه ورزش لغو شود. بر این اساس شبکه ورزش اقدام به پخش زنده دیدار دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد کرد تا این دیدار از ۴ شبکه تلویزیونی ورزش، شما، استانی کرمان و خراسان رضوی پخش شود!
محمد کاسبی در ‌آی‌سی‌یو
محمد کاسبی ـ هنرمند پیشکسوت کشورمان ـ شامگاه یکشنبه به دلیل نارسایی قلبی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد. یکی از دوستان نزدیک این هنرمند که تأکید دارد نامش در خبر آورده نشود، گفت: «از شامگاه یکشنبه حال آقای کاسبی وخامت پیدا کرد و به دلیل نارسایی قلبی در بخش ‌آی‌سی‌یو بیمارستان عرفان بستری شد.» او همچنین تأکید کرد: «ایشان همچنان تحت مراقبت هستند. پزشکان اعلام کرده‌اند کمی زمان می‌برد حالشان بهبود پیدا کند.»
پشیمانی بازیگر جوکر
هومن حاجی‌عبداللهی در گفت‌وگوی تصویری با شبکه‌ای اینترنتی در پاسخ به این سوال که بعد از حضور در «شب‌های مافیا» چه حاشیه‌هایی برایش پیش آمد، گفت: «اتفاق خوبی نیفتاد. توقع من از تیم سازنده بسیار بیش از آن بود و انتظار داشتم هوای بروبچه‌های هنرمند را داشته باشند، نه اینکه به حاشیه‌ها فکر کنند تا کارشان بیشتر دیده شود.»
تجمع کارکنان محیط زیست
جمعی از کارکنان سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در مقابل ساختمان مجلس در میدان بهارستان تهران، تجمع کردند. تجمع‌کنندگان با سر دادن شعارهایی نسبت به سطح پایین حقوق و مزایای‌شان گلایه داشتند و از طرفی نیز خواستار افزایش حقوق‌هایشان نیز بودند. یکی از تجمع‌کنندگان گفت: با این وضعیت سطح پایین حقوق و دستمزد، نمی‌توانیم وظایف خود را در قبال حفاظت از محیط زیست کشور انجام دهیم و خواستار افزایش حقوق‌مان هستیم.
دروازه‌بان شاکی خانه‌اش را پس داد
بوژیدار رادوشویچ در تاریخ ۱۷ آذر ماه به دلیل اختلافات مالی با باشگاه و پرداخت نشدن مطالباتش ایران را ترک کرد و به کرواسی بازگشت. پس از این اتفاق صحبت‌هایی از سوی صدری (سرپرست وقت باشگاه) درباره مذاکره با این دروازه‌بان برای بازگشت به ایران مطرح شد که هیچ کدام از این اتفاقات رخ نداد و رادوشویچ با وجود داشتن قراردادی سه ساله با پرسپولیس، همچنان در کشورش به سر می‌برد و مدیران جدید پرسپولیس نیز تاکنون هیچ مذاکره‌ای با این دروازه‌بان نداشته‌اند.
احمدی‌نژاد نامزد انتخابات آینده؟
محمود احمدی‌نژاد ساختن یک جامعه بهتر را مستلزم مشارکت همگانی دانست و به سوالی درباره نامزدی انتخابات آینده ریاست جمهوری پاسخ داد. وی در پاسخ به سوال خبرنگار شبکه تلویزیونی سی‌ان‌ان ترکیه که آیا شما مایل هستید که مجددا رئیس‌جمهور ایران شوید؟ آیا بار دیگر نامزد خواهید شد؟ گفت: «آیا رئیس‌جمهور شدن می‌تواند یک هدف باشد؟»
لغو تور خواننده مشهور
سلین دیون، خواننده مشهور، تور آمریکای شمالی خود را به دلیل مشکلات سلامتی لغو کرد. سلن دیون، در پیامی در توییتر، با اعلام لغو این برنامه گفت: «واقعاً امیدوار بودم که تا الان خوب باشم، اما فکر می‌کنم فقط باید صبورتر باشم و رژیمی را که پزشکانم تجویز می‌کنند دنبال کنم. تور جهانی شجاعت.» دیون در ابتدا ۵۲ اجرا از این تور را تا مارس ۲۰۲۰ قبل از شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان به پایان رساند، و قصد داشت کنسرت‌ها را در ۹ مارس ۲۰۲۲ در دنور، قبل از این اعلامیه، از سر بگیرد.
افزایش مبتلایان به کرونا در قم
بنابر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم ، در ۲۴ ساعت منتهی به ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰، ۳۸ نفر با علائم کرونا در مراکز درمانی و اورژانس بیمارستانی پذیرش شدند که منجر به بستری ۳۰ نفر شد.در حال حاضر، ۹۷ نفر با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان قم بستری هستند که حال ۷ نفر وخیم است.
شرایط باز شدن کیسه هوا!
مدیر طراحی مرکز توسعه محصولات ایران خودرو گفت: باز شدن کیسه هوا (ایربگ) در هنگام تصادف خودرو، بستگی به شدت ضربه، میزان سرعت و زاویه‌ای دارد که ضربه وارد می‌شود. مهدی رحیمی افزود: کیسه هوای هر خودرو یک جعبه سیاه برای ذخیره اطلاعات دارد و ما برای بررسی حادثه بهبهان باید این جعبه‌های سیاه را بررسی کنیم تا بتوانیم تشخیص دهیم که چرا کیسه هوا عمل نکرده است.
توضیح ولایتی درباره جلسه با رئیسی
علی اکبر ولایتی، مشاور رهبر انقلاب در امور بین‌الملل درباره دیدار اخیر خود به همراه سعید جلیلی، علی لاریجانی و کمال خرازی با رئیس‌جمهور گفت: اگر قرار بر این باشد که جزئیات جلسات گفته شود حتماً دفتر خود آقای رئیس‌جمهور این کار را انجام خواهد داد ولی کلیات معلوم است که موضوع، سفر جناب رئیس‌جمهور به روسیه بود. طبیعی است که ایشان در آغاز این سفر مهم مشورت کنند، خب بنده هم با توجه به تجاربی که در حوزه دیپلماسی داشته‌ام در کنار سایر آقایان ازجمله طرف‌های مشورت رئیس‌جمهور بودم.
نجات برجام؛ بزودی
وزیر خارجه آلمان تاکید کرد که زمان زیادی برای نجات برجام باقی نمانده است. به گزارش اردوپوینت، آنالنا باربوک گفت: زمان زیادی برای نجات برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) باقی نمانده است، بنابراین پیشرفت در مذاکرات با ایران لازم است. باربوک پس از دیدار با سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، افزود: ما به پیشرفت در مذاکرات نیاز داریم زیرا زمان کمتری برای حفظ این توافق (برجام) باقی مانده است.
ممنوعیت واردات گوشی
رئیس کل گمرک گفت: سومین منبع درآمد کشور برای تامین بودجه گمرک است. سال آینده واردات خودرو، واردات موبایل با ارزش بیش از ۶۰۰ دلار ممنوع می‌شود. به گفته علیرضا مقدسی، شبانه روزی کردن برخی گمرکات و ترخیص استرداد ورودی را در برنامه خود ‌داریم. به گفته رئیس گمرک، هم اکنون تعرفه‌های گمرکی نیز برای کالاهای اساسی حدود ۸۰۰ ردیف تعرفه است که مجدد مورد بررسی وزارت صمت قرار گرفته است.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار