| کد مطلب: ۱۰۳۰۱۷۶
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

محمد کاسبی بستری شد
محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت های ویژه بستری شد. این هنرمند پیشکسوت چند ماه پیش به دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود.
کلنگ را از دست دولت بگیرید
سعید حجاریان در توئیتی نوشت: دوستی پرسید راه‌حل‌ عاجل برای جلوگیری از خسارت بیشتر به کشور چیست؟ یادم به گفته دکتر نمازی (وزیر اسبق اقتصاد) افتاد که می‌گفت تا همه‌جا کلنگی نشده است، کلنگ را از دست دولت بگیرید!
ایرادات لایحه رتبه بندی معلمان
طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان گفت: فرصت شورای نگهبان برای بررسی لایحه رتبه بندی معلمان به پایان رسید. شورای نگهبان با اهداف لایحه رتبه بندی معلمان موافق است. اما اشکالات و ابهام هایی در مصوبه مجلس وجود دارد.شورای نگهبان از حداکثر زمان قانونی خود برای بررسی این لایحه استفاده کرد.
ممنوع‌الکار شدن ۵۰۰۰ راننده تاکسی
معاون فنی و بهره‌برداری سازمان تاکسیرانی شهر تهران از ممنوع‌الکار شدن بیش از ۵۰۰۰ راننده تاکسی به دلیل عدم تزریق واکسن از اول بهمن ماه خبر داد. سید علی محتشمی اظهار کرد: از ادامه فعالیت حمل و نقل درون شهری تا زمانی که اقدام به تزریق واکسن نکنند، ممنوع‌الکار هستند.
امروز، دادگاه مهدی محمودیان
یک وکیل دادگستری خبر داد که جلسه رسیدگی به اتهامات آرش کیخسروی و مهدی محمودیان امروز برگزار می‌شود. ابوذر نصرالهی گفت: آرش کیخسروی در حال حاضر به قید وثیقه از زندان آزاد شده است و روز سه‌شنبه ساعت ۹ صبح دادگاه وی در شعبه ۲۹ دادگاه انقلاب به ریاست قاضی مظلوم برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: آقایان کیخسروی، نیلی، محمودیان، فقیهی و خانم فراافراز متهمان این پرونده هستند که بعد از برگزاری جلسه اول دادگاه‌شان بنا شد به تفکیک به اتهامات هر فرد رسیدگی شود و در آخر هم جلسه‌ای درباره رسیدگی به کلیه متهمان برگزار شود.
تجمع هواداران صنعت نفت آبادان
جمعی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اعتراض به حل نشدن مشکلات مالی این تیم مقابل فرمانداری آبادان تجمع کردند و خواستار حل مشکلات باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان شدند. بازیکنان تیم بزرگسال صنعت نفت آبادان در پی دریافت نکردن مطالباتشان و تداوم بحران مالی در باشگاه حاضر پس از حضور در خرم آباد حاضر به دیدار با تیم خیبر خرم‌آباد نشدند و باشگاه صنعت نفت آبادان مجبور به اعزام تیم امید این باشگاه شد.
سرنوشت دادگاه نوری چه شد؟
از ابتدای سال جدید میلادی، دادگاهی در استکهلم سوئد دورِ جدید جلسات خود برای محاکمه یک ایرانی به نام حمید نوری را از سر گرفته است. نوری برای حل و فصل اختلاف خانوادگی دختر خوانده‌اش به سوئد سفر کرده بود هنگام ورود به فرودگاه استکهلم ربوده و به زندان انفرادی برده شد. او 26 ماه گذشته را در زندان انفرادی به سر برده و در کشور مدعی صلح و حقوق بشر از حقوق بدیهی یک متهم مثل تماس اولیه با خانواده و دسترسی آزاد به وکیل بی‌بهره بوده است.
شبیخون کرونا به اردوی استقلال
تیم استقلال امروز در چارچوب مسابقات جام حذفی و در یک هشتم نهایی جام حذفی به مصاف پیکان در ورزشگاه دستگردی می‌روند اما یک خبر اردوی این تیم را تحت تاثیر قرار داد. محمد نوری‌فر، مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: «نتیجه تست کرونای تعداد زیادی از بازیکنان و اعضای کادر تیم فوتبال استقلال مثبت است.» گفته می‌شود تست کرونای ۱۷ بازیکن استقلال و ۳ نفر از اعضای کادرفنی مثبت شده است! نشست خبری فرهاد مجیدی در پیش از بازی با پیکان به دلیل شرایط ویژه رخ داده، برگزار نخواهد شد.
تجمع دانشجویان دکتری تخصصی
تعدادی از دانشجویان دکتری تخصصی علوم پزشکی شیراز دیروز مقابل ساختمان مرکزی این دانشگاه تجمع کردند. وضعیت معیشتی، یکسان‌سازی حقوق دستیاران بالینی و دستیاران تخصصی (PHD) دانشگاه مطابق فرمایشات رهبری در آخرین جلسه با دانشجویان از جمله مطالبات دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این تجمع بود. همچنین در پایان این تجمع، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز و مدیر تحصیلات تکمیلی این دانشگاه در جمع دانشجویان حاضر شدند و قول مساعد برای رفع موانع و رسیدن دانشجویان به حق قانونی خود را دادند. این تجمع با قرائت بیانیه از سوی نماینده دانشجویان تحصیلات تکمیلی خاتمه یافت.
مدل موی مهدی طارمی
آرایشگر پرتغالی از تصویر چهره طارمی به عنوان مدل مو فردی پرتغالی استفاده کرد. تیاگو، آرایشگر پرتغالی که چهره بازیکنان فوتبال را به عنوان مدل مو روی سر علاقه‌مندان طراحی می‌کند، در آخرین کار خود از چهره مهدی طارمی پرده برداشت. ستاره کشورمآن که با درخشش در تیم پورتو محبوبیت زیادی بین طرفداران پرتغالی پیدا کرده حالا به مدل مو آن‌ها نیز بدل گشته است. تیاگو در صفحه شخصی خود نوشت: قبلا هم گفتم بهترین آرایشگاه‌ها در شمال و اهل پورتو هستند.
وزیر ارشاد کرونایی شد
وزیر ارشاد از مثبت شدن آزمایش کرونای خود خبر داد و گفت: به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می‌پردازم. محمدمهدی اسماعیلی به صورت وبیناری حضور داشت و در ارتباط تصویری با این رویداد، علت عدم حضور خود را ابتلا به ویروس کرونا و مثبت شدن تست کووید ۱۹ اعلام کرد. وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توضیح داد: در سفر به امارات برای بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۰ به بیماری کووید ١٩ مبتلا شدم و به همین دلیل و به توصیه پزشکان در منزل به ادامه درمان می‌پردازم..

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار