| کد مطلب: ۱۰۳۰۱۳۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتــــاه

دیدار شهرام ناظری و پورناظری
آرمان‌ملی: یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی از دیدار شهرام ناظری، خواننده پیشگام موسیقی ایرانی و کیخسرو پورناظری، آهنگساز و نوازنده جریان‌ساز موسیقی ایران پس از سال‌ها خبر داد. محمدحسین توتونچیان تهیه‌کننده موسیقی با اعلام خبر دیدار دوباره دو هنرمند پیشگام موسیقی ایران پس از سال‌ها، توضیح داد: پس از سال‌ها دیدار استاد شهرام ناظری با استاد کیخسرو پورناظری، تهمورس پورناظری و سهراب پورناظری اتفاق مبارکی بود که نظیر آن را در جامعه موسیقی ایرانی کمتر شاهد بوده‌ایم. شرایط کرونایی این مهم را به تاخیر انداخت تا سرانجام روز یکشنبه این مهم در هوای بارانی تهران به انجام رسید.
محمد کاسبی در آی‌سی‌یو
باشگاه خبرنگاران: محمد کاسبی که چندی پیش هم به‌دلیل کرونا و بیماری قلبی بستری شده بود، دوباره راهی بیمارستان شد. محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، به‌دلیل مشکلات قلبی و تنفسی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد. این هنرمند پیشکسوت، چند ماه پیش هم به‌دلیل عوارض ناشی از کرونا و بیماری قلبی مدتی در بیمارستان بستری شده بود.
زمستان گرم سینماها
آرمان‌ملی: در حالی به پایان اولین‌ماه زمستان ۱۴۰۰ نردیک می‌شویم که گیشه سینماها خلاف عادت زمستان هر سال روزهای پررونقی را در روزهای سرد زمستانی تجربه می‌کند. دینامیت، کمدی پرفروشی که پس از حدود ۶ ماه اکران همچنان در صدرجدول پرفروش‌های سینما نشسته. گشت3 و قهرمان آخرین ساخته اصغر فرهادی رده بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. براساس این گزارش، گیشه سینماها در سراسر ایران فروشی معادل ۱۱۸۹۲۰۴۸۸۹۲۹۴ را در سال ۱۴۰۰ تجربه کرده است. این آمار از سامانه سمفا استخراج شده است.
پردیس چارسو، کاخ جشنواره شد
آرمان‌ملی:‌ با تغییر نام کاخ جشنواره فیلم فجر به خانه، پردیس سینمایی چارسو بهمن امسال میزبان اهالی رسانه خواهد شد. سرانجام پس از طرح گزینه‌های متعدد برای خانه جشنواره، پردیس چارسو، میزبان اهالی رسانه در این رویداد سینمایی خواهد شد. براساس این خبر، برنامه‌های اصلی جشنواره چهلم در پردیس چارسو برگزار خواهد شد. افزون بر این، سینما فلسطین که بخش دیگری از خانه جشنواره است، به نیازهای منتقدان و بخشی از اهالی رسانه و مهمانان پاسخ خواهد داد. چهلمین جشنواره فیلم فجر در دو بخش فرهنگی و رقابتی، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ به دبیری مسعود نقاش‌زاده برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار