| کد مطلب: ۱۰۳۰۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد

خبــــر

دستگیری زورگیران تصادفات ساختگی
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری زورگیران تصادف ساختگی در تهران خبر داد و گفت: این متهمان تحت‌تعقیب کارآگاهان اسلامشهر و پایگاه‌های یکم، دوم و پنجم آگاهی تهران بودند. سردار علیرضا لطفی اظهارداشت: در پی زورگیری و کلاهبرداری‌های مشابه در چند نقطه از شهر تهران، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. وی افزود: در تحقیقات میدانی مشخص شد، اعضای یک باند 5 نفره در اتوبان و خیابان‌های تهران تصادفات ساختگی ایجاد می‌کردند و با سیاه‌نمایی مالباختگان را به دستگاه خودپرداز راهنمایی و سپس با استفاده از سلاح سرد اموال مالباختگان را زورگیری می‌کنند. این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه اعضای این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند، افزود: متهمان در تحقیقات ابتدایی به زورگیری و سرقت پول از شهروندان با شیوه و شگرد سیاه‌نمایی در تهران اعتراف کردند.
جاساز تریاک در زیر علوفه
سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر از كشف 242 کیلو و 400 گرم تریاک در محور کهنوج- جیرفت از بار یک کامیون در عملیات تکاوران 116 کهنوج خبر داد. سرهنگ علیرضا سوری، اظهارداشت: ماموران یگان تکاوری 116 کهنوج با اقدامات اطلاعاتی از عبور محموله موادمخدر از جنوب به مرکز کشور مطلع و موضوع را در دستور کار قرار دادند. وی افزود: پس از هماهنگی با مراجع قضائی، چند تیم پوششی و رزمی به محورهای موردنظر اعزام و در نهایت در محور کهنوج- جیرفت به یکدستگاه کامیون حامل علوفه خشک مشکوک و آن را متوقف کردند، ولی راننده با استفاده از تاریکی شب متواری شد. سرپرست قرارگاه عملیاتی ابوذر با اشاره به توقیف یکدستگاه پراید که راه‌پاک‌کن مواد بود و دستگیری راننده آن در این عملیات بیان داشت: در بازرسی از کامیون و در زیربار علوفه آن 242 کیلو و 400 گرم تریاک کشف شد.
پایان سرقت طلاجات از منازل
فرمانده انتظامي استان تهران از دستگيري سرکرده باند سرقت طلاجات از منزل به ارزش 40 میلیارد ریال در ورامين خبر داد. سردار کیومرث عزیزی، اظهارداشت: در پي کسب خبري مبني بر سرقت طلاجات از منزل به روش ديلم‌زني توسط سارقان غيربومي رسیدگی موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي شهرستان ورامين قرار گرفت. وی افزود: با توجه به تحت‌تعقيب‌بودن سارقان موردنظر توسط عوامل انتظامي سطح کشور، ماموران پليس آگاهي شهرستان ورامين با انجام فعاليت‌هاي گسترده پليسي و اطلاعاتي و مراقبت‌های شبانه‌روزي در نهايت سرکرده باند موصوف که با تطمیع افرادی اقدام به سرقت می‌کرده را طي عملياتي غافلگيرانه دستگير که پس از تحقیقات، وی به 7 فقره سرقت منزل به ارزش 40 ميليارد ريال اعتراف کرد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار