| کد مطلب: ۱۰۲۹۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

غیـــر محرمانـــه

انتصاب مدیر عامل هلدینگ خلیج‌فارس
بر اساس شنیده‌ها علی‌عسگری رئیس سابق رسانه‌ملی، به عنوان مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس منصوب شد. این گزارش حاکی است؛ علی‌عسگری جایگزین جعفر ربیعی شده است.
منوچهر هادی بستری شد
منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون، به‌خاطر عمل دیسک کمر، در بیمارستان بستری شد و زیر تیغ جراحی رفت. هادی، این روزها، سریال «نیسان آبی» را در حال پخش در شبکه نمایش خانگی دارد. «عاشقانه»، «دل»، «رحمان ۱۴۰۰»، «گیسو» و... از مهم‌ترین کارهای سینمایی و تلویزیونی این کارگردان به شمار می‌آیند.
دیدار با «احمد مسعود» در تهران
وزیر امور خارجه دولت موقت طالبان اعلام کرد که «امیرخان متقی» در سفر خود به تهران با «احمد مسعود» و «اسماعیل خان» دیدار و گفت‌وگو کرده است.امیرخان متقی، وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان که عصر روز شنبه در راس هیاتی برای گفت‌وگو با مقامات ایران به تهران سفر کرده بود، امروز به کابل بازگشت.وی تایید کرد که در سفرش به ایران، با «احمد مسعود» و «اسماعیل خان» دیدار و گفت‌وگو کرده است.
انهدام یک باند سرقت از شناور‌ها
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهارکرد: با هماهنگی مقام قضایی، مرزبانان پایگاه دریابانی، اعضای باندی را که از شناور‌ها در لنگرگاه بندرعباس سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر کردند. مجتبی قهرمانی، افزود: در جریان این عملیات مقادیر زیادی اقلام مسروقه به همراه یک فروند شناور و یک دستگاه خودرو کشف و ضبط شد. وی با اشاره به دستگیری ۳ نفر در این رابطه، گفت: روند تکمیل تحقیقات به منظور شناسایی مال باختگان همچنان ادامه دارد .
توقف ۱۸ خودرو به دلیل دوردور
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف ۱۸ خودروی تقویت شده در بزرگراه همدانی خبر داد که اقدام به دور دور، حرکات مخاطره آمیز و تولید صدای ناهنجار می کردند. سرهنگ علی همه خانی اظهار داشت: ۱۸ دستگاه خودرویی که اقدام به تقویت سیستم موتور، دستکاری در ارتفاع، صدای ناهنجار، دستکاری در اگزوز، نصب شیشه دودی کرده و در بزرگراه همدانی محدوده پژوهش اقدام به دور دور می کردند، توسط تیم های پلیس بزرگراه در طرح مهار پلیس راهور متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.
دیدار خداحافظی احمدی‌نژاد
احمدی‌نژاد، صبح دیروز در میدان 72 نارمک با مردم دیدار کرد. گفتنی است، بر اساس گزارش کانال دولت بهار، احمدی‌نژاد آخر هفته به سفری 2 روزه به ترکیه می‌رود. محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم دیروز صبح در میدان 72 نارمک با مردم دیدار کرد. گفتنی است، بر اساس گزارش کانال دولت بهار، احمدی‌نژاد آخر هفته به سفری 2 روزه به ترکیه می‌رود.
رقیب فرهادی برنده گلدن گلوب شد
در هفتاد و نهمین دوره جوایز سینمایی و تلویزیونی گلدن‌گلوب جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان به «ماشین مرا بران» اهدا شد. در این رشته فیلم «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی از نامزد‌های دریافت جایزه بود. «ماشین مرا بران» از شانس‌های اصلی دریافت اسکار به شمار می‌رود و حالا با دریافت گلدن‌گلوب کار اصغر فرهادی را برای رسیدن به سومین جایزه اسکار دشوارتر از پیش کرده است.
بانوی صلح و دوستی در عمان
یک بانوی ایرانی که به سفیر صلح و دوستی شهرت دارد دیروز خود را به عمان رساند. پوپه مهدوی‌نادر، خانم جهانگرد ایرانی سفیر صلح جهانی در ادامه مسیر جاده صلح ۲۰۲۰ که با شعار به نام عشق، دوستی و صلح جهانی مسیر خود را از ایران و در پی آن ترکیه آغاز نموده بود، در ادامه پیاده‌روی‌هایش خود را دیروز به مسقط رساند.
جزئیات تیراندازی به شهردار دهدز
جانشین فرماندهی نیروی انتظامی استان خوزستان اظهار کرد: ماموران پلیس حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی دو نفر سارق مسلح و تحت تعقیب مراجع قضائی را شناسایی و دستور ایست دادند سرهنگ حجت ا... سفیدپوست افزود: سارقان برای با اقدام به تیراندازی و درگیری مسلحانه از محل متواری شدند. متاسفانه یک تیر به‌طور تصادفی به شهردار دهدز که به صورت گذری در محل بود اصابت کرده و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد،
دیدار وزیر ارشاد با خوانندگان پاپ
وزیر ارشاد برای نخستین بار بدون واسطه با برخی از خوانندگان و تهیه کنندگان موسیقی پاپ دیدار کرد. این برای نخستین بار است که اهالی موسیقی، مستقیم و بی‌واسطه با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، جلسه‌ای برگزار می‌کنند. سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خوانندگان حاضر در این جلسه بودند.
52 درصد آمریکایی‌ها حامی برجام‌اند
نتایج نظرسنجی یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا نشان می‌دهد که بیش از نیمی از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی، خواهان ادامه مذاکرات با ایران هستند. اکثر رای‌دهندگان آمریکایی همچنان حامی توافق هسته‌ای 2015 هستند و از رفع تحریم‌های ایران برای ادامه مذاکرات با این کشور دفاع می‌کنند. نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که 56 درصد شرکت‌کنندگان از برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) حمایت کرده‌اند، 18 درصد از آنها نظری نداشتند و 26 درصد نیز با آن مخالف بودند.
حمل و نقل پایتخت، زیر صفر
رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران خوب نیست، گفت: امروز ما باید تلاش کنیم که در حمل و نقل عمومی از وضعیت زیر صفر به صفر برسیم. مهدی چمران افزود: متأسفانه اعتباراتی که در بودجه گنجاندند در بخش اتوبوسرانی تنها کفاف خرید ۱۵۰ دستگاه اتوبوس را می‌دهد و در بخش مترو نیز ۵۷ میلیارد تومان گذاشتند که تنها کفاف احداث ۵۷ متر نه ۵۷ کیلومتر را می‌دهد. این یک شوخی است.
ابقای بادامچیان در دبیرکلی موتلفه
اعضای شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی دوره سیزدهم در جلسه اخیر خود دبیرکل این حزب را انتخاب کردند. در جلسه اخیر شورای مرکزی دوره سیزدهم این حزب، اعضا پس از بررسی برنامه‌های ارائه شده توسط نامزدهای دبیرکلی، اسدا... بادامچیان را به عنوان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی انتخاب کردند. بادامچیان در دوره دوازدهم نیز دبیرکلی حزب را برعهده داشت.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار