| کد مطلب: ۱۰۲۹۷۳۷
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه

توقیف کالای قاچاق
فرمانده انتظامی استان کردستان از توقیف کامیون حامل بار قاچاق به ارزش 100میلیارد ریال دربیجار خبر داد. سردار علی آزادی بیان داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای دخانی، ماموران انتظامی شهرستان بیجار با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی یکدستگاه کامیون کشنده حامل قاچاق را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان شناسایی کردند. وي افزود: ماموران انتظامی بیجار طی هماهنگی با مقام قضائی، کامیون موردنظر را توقیف و در بازرسی از آن 5 میلیون و 147 هزار و 400 نخ انواع سیگار قاچاق، ۳ هزارو 883 پاکت تنباکوی خارجی و همچنین ۳۰۰ شیشه داروی دامپزشکی خارجی قاچاق را کشف کردند. فرمانده انتظامی استان کردستان با اشاره به دستگیری 2 متهم در این زمینه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را 100میلیارد ریال برآورد کردند.
کشف 145 کیلو تریاک
فرمانده انتظامی شهرستــــان گلــپایگان از کشف 145 کیلو تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس خبر داد. سرهنگ علی سبحانی بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان گلپایگان با انجام اقداماتی اطلاعاتی از انتقال محموله‌ای افیونی توسط سوداگران مرگ مطلع و بلافاصله وارد عمل شدند. وی افزود: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، گروهی از ماموران وارد عمل شدند و سواری پژو پارس متعلق به سوداگران مرگ را در یکی از مناطق اطراف شهر گلپایگان شناسایی کردند. فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان ادامه داد: در بازرسی از این خودرو که در یک پارکینگ توقف کرده بود 145 کیلو و 900 گرم تریاک و 400 گرم سوخته تریاک که در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود، کشف شد. سرهنگ سبحانی با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی شبانه‌روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی مقابله می‌کند و هرگز اجازه جولان به آنان نخواهد داد.
دپوی 242 كيلو حشیش
فرمانده انتظامي شهرستان بم از کشف 242 کیلو و 800 گرم حشیش در عملیات غافلگیرانه پلیس این شهرستان و با همکاری اطلاعاتی پلیس استان گلستان خبر داد. سرهنگ اکبر نجفی اظهارداشت: در پی ارسال گزارشی از سوی پلیس استان گلستان به پلیس کرمان مبنی بر دپوی یک محموله سنگین موادمخدر در یک منزل مسکونی در بخش دهبکری شهرستان بم، بلافاصله ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این شهرستان وارد عمل شده و موقعیت مکانی منزل مورد نظر را شناسایی کردند. وی افزود: در این عملیات ضربتی ماموران ضمن هماهنگی قضائی در بازرسی از این منزل 242 كيلو و 800 گرم حشیش کشف و در این رابطه یک متهم که به‌عنوان عامل نگهداری این محموله قصد داشت آن را به‌تدریج به دست سایر رابطان و توزیع‌کنندگان برساند دستگیر و در ادامه این فرد را با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد. فرمانده انتظامي شهرستان بم خاطرنشان كرد: همان‌طور که کار اطلاعاتی پلیس استان گلستان در شمالی‌ترین نقطه کشور منجر به کشف این محموله سنگین موادافیونی در یکی از نقاط استان کرمان در جنوب کشور شد سوداگران مرگ و عاملان نابودی نسل جوان در سایه اشرافیت اطلاعاتی و همکاری مسئولانه شهروندان باید هر لحظه و در هر مکان منتظر غافلگیری‌های این‌چنینی باشند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار