| کد مطلب: ۱۰۲۹۷۰۸
لینک کوتاه کپی شد

کوتاه

«دردسرهای شیرین» سریال نوروزی شد
آرمان‌ملی: سریال تلویزیونی «دردسرهای شیرین»، محصول گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما است و قرار است نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه برود. این سریال با بازی پوریا پورسرخ و مریم مومن روایتگر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو می‌شوند. در کشاکش این چالش‌ها حوادث و اتفاقاتی دیگر برای آنان رخ می‌دهد که گاه زمین می‌خورند و گاه برمی‌خیزند اما کسی نمی‌داند سرنوشت برای آنان چه رقم زده و... سریال «دردسرهای شیرین» به تهیه‌کنندگی سیدعلی‌اکبر محمودی مهریزی و کارگردانی سهیل موفق برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه پنج سیما در حال تولید است.
حال «نادر طالب‌زاده» رو به بهبودی
ایسنا: دستیار برنامه‌های نادر طالب‌زاده، وضعیت جسمی این هنرمند عرصه سینما و تلویزیون را مساعد دانست و گفت: آقای طالب‌زاده همچنان در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند اما خداراشکر حالشان بهتر است. حمید جوادی اعلام کرد: روز شنبه، ۱۸ دی‌ماه به‌علت نارسایی قلبی، آقای طالب‌زاده در بیمارستان بستری شدند و در حال حاضر در بخش سی‌‌سی‌یو تحت مراقبت هستند. خداراشکر وضعیتشان بهتر است و می‌توانند صحبت کند.
پیام وزیر به جشنواره ملی موسیقی جوان
آرمان‌ملی: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان گفت: حضور گسترده نوجوانان و جوانان از تمام نقاط ایران‌زمین و تنوع حضور از مناطق و اقوام مختلف باعث ایجاد رنگین‌کمانی از اصالت، خلاقیت و توانایی شده است. محمدمهدی اسماعیلی، در پیام خود آورده است: موسیقی همواره یکی از جلوه‌های هنری جوامع و ملل از آغاز تاکنون و به‌عنوان یک بلاغت موثر روحی، نماینده احساسات عالی و روح ملت‌ها بوده است. حفظ و پاسداری از این میراث بی‌بدیل که طی سالیان متمادی برگرفته از همزیستی و همراهی فرهنگ‌ها، باورها و هویت اجتماعی مردم این سرزمین است، به پشتوانه پیشینه‌ درخشان و فروزان خود، پایدار و پوینده پیش می‌رود.
مرگ ناگهانی استندآپ کمدین مشهور
آرمان ملی: باب سجت بازیگر، صداپیشه و استندآپ کمدین سرشناس آمریکایی در ۶۵ سالگی از دنیا رفت. پیکر بی‌جان باب سجت بازیگر سریال «فول هاوس» در هتلی در فلوریدا پیدا شد. هنوز دلیل مرگ ناگهانی این استندآپ کمدین مشخص نشده و براساس اطلاعات پلیس هیچ مورد مشکوک یا اثری از مصرف موادمخدر در صحنه پیدا نشده است. سجت به‌تازگی تور اجرای استندآپ کمدی‌هایش را شروع کرده و فلوریدا را به‌عنوان نخستین محل اجرا انتخاب کرده بود. این کمدین کهنه‌کار برای صداپیشگی در سریال پرطرفدار «آشنایی با مادر» مشهور بود. او در این سریال صداپیشه راوی داستان (تدموزبی) بود.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار