| کد مطلب: ۱۰۲۹۶۲۳
لینک کوتاه کپی شد

خبـــر

پیام وزیر اطلاعات
در سالروز قیام ۱۹ دی
وزیر اطلاعات در پیامی به مناسبت سالروز قیام خونین مردم قم، یاد و نام شهدای قیام ۱۹دی را گرامی داشت. در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل خطیب آمده است: فرا رسیدن سالروز قیام ۱۹دی، یادآور خلق حماسه‌ای ماندگار است که با هدایت علما و روحانیت آگاه حوزه علمیه قم و همراهی مردم بصیر و ولایتمدار آن شهر مقدس در تاریخ زرین انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام‌خمینی (رضوان‌ا...‌ تعالی‌علیه) درخشید و با درهم پیچیدن طومار ننگین سلسله ستم‌شاهی، موجبات پیروزی انقلاب اسلامی و مردم ایران را فراهم آورد. یاد و نام شهدای عزیز قیام ۱۹دی گرامی باد و ان‌شاءا... تا همیشه، ادامه دهنده راه شهدای عزیز تحت لوای رهبری عظیم‌الشأن، حضرت آیت‌ا... العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و خدمتگزار مردم عزیزمان باشیم.
بازدید فرمانده کل سپاه از مناطق سیل‌زده
سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه به همراه دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه صبح دیروز در بازدید سرزده از مناطق سیل‌زده میناب، چابهار و کنارک، از نزدیک در جریان روند اقدامات و فعالیت‌ها در امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده قرار گرفت. فرمانده کل سپاه در جریان این بازدید با تقدیر از اقدامات نیروی دریایی سپاه، سپاه‌های استانی، بسیج و گروه‌های جهادی در یاری رساندن به هموطنان، بر تداوم کمک‌رسانی تا عادی شدن کامل اوضاع تاکید کرد. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه همه امکانات سپاه برای بازسازی، ترمیم، مرمت و تجهیز ضروریات خانه‌های سیل‌زدگان بسیج می‌شود، گفت: سپاه همراه و همیار مردم است و تا رفع کامل خسارت‌های سیل در کنار مردم سیل‌زده خواهد ایستاد و تا بهبود شرایط و رفع مشکلات ناشی از سیل، این مناطق را ترک نخواهد کرد.
گران شدن بنزین شایعه است
نماینده اصفهان در مجلس گفت: طبق بررسی‌های انجام شده و طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه هیچ تصمیمی برای گران شدن نرخ بنزین گرفته نشده است. حجت‌الاسلام حسین میرزایی اظهار کرد: موضوع گران شدن نرخ بنزین که برخی افراد مطرح می‌کنند، شایعه است و به هیچ وجه صحت ندارد و در جلسه هفته قبل که با آقای میرکاظمی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه داشتیم، ایشان به صراحت گفتند که دولت قصد گران کردن نرخ بنزین را ندارد. وی افزود: اینکه مطرح می‌کنند در جزیره کیش نرخ بنزین گران شده اطلاع ندارم، اما باید توجه کنیم که کیش یک منطقه آزاد است و امکان دارد در این جزیره برنامه‌های خاصی وجود داشته باشد و طبق قول رئیس سازمان برنامه و بودجه در کشور هیچ برنامه‌ای برای افزایش نرخ بنزین وجود ندارد.
رسیدگی به ۳ پرونده کثیرالشاکی
مهم‌ترین چالش‌های موجود در رسیدگی به ۳ پرونده کثیرالشاکی توسط «کارگروه پایش پرونده‌های کثیرالشاکی» دادگستری استان تهران بررسی شد. در پی دستور رئیس قوه قضائیه به رؤسای کل دادگستری‌ها و دادستان‌ها مبنی بر تعیین تکلیف پرونده‌های کثیرالشاکی، صبح ۱۹دی اولین جلسه «کارگروه پایش پرونده‌های کثیرالشاکی‌» در سالن ولایت مجتمع قضائی امام خمینی(ره) با حضور مسعود ستایشی قائم مقام دادگستری استان تهران، عباس ذاقلی سرپرست دادگاه‌های تجدیدنظر استان تهران، محمد تقوی رئیس دادگاه انقلاب تهران، حسن‌زاده معاون دادستان و رئیس دبیرخانه حفظ حقوق بیت‌المال، پسندیده معاون دادستان تهران و سایر مسئولان و نمایندگان دستگاه‌ها، ادارات و بخش‌های مرتبط برگزار شد. ستایشی در ابتدای این نشست اظهار کرد: سه پرونده‌ای که در این جلسه پیش‌بینی شده و در دستور کار قرار گرفته، به‌لحاظ کثرت شکات از اهمیت خاصی برخوردار هستند.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار