| کد مطلب: ۱۰۲۶۷۵۷
لینک کوتاه کپی شد

دستیار سرمربی تیم‌ملی نمی‌شوم!

مــدتی قبــل حسیــن شمــس اعــلام کرده بود خوراکچی به‌عنوان دستیار در کنار ناظم‌الشریعه روی نیمکت تیم‌ملی فوتسال خواهد نشست. محمود خوراکچی اما این موضوع را رد کرد.
شنیده شده در تیم ملی فوتسال به‌عنوان دستیار در کنار ناظم‌الشریعه فعالیت خواهید کرد!
برای هر مربی و بازیکن افتخار بزرگی است که در تیم‌ملی کشورش و در کنار مربیان هم‌صنف خود کار کند. برای من هم افتخار بزرگی است اما چنین پیشنهادی به من نشده است، ضمن اینکه با توجه به سابقه و رزومه‌ای که در فوتسال ایران دارم نمی‌پذیرم که به‌عنوان دستیار فعالیت کنم. من از سال ۸۰ تا ۸۴ چهار دوره قهرمانی آسیا را در کنار انصاری‌فرد تجربه کردم و دوران دستیاری را سال‌هاست گذرانده‌ام. بنابراین با توجه به رزومه‌ای که در فوتسال ایران کسب کردم، به‌عنوان سرمربی یا مدیرفنی در تیم‌ملی فعالیت می‌کنم. من و ناظم‌الشریعه مربیگری را باهم شروع کردیم و اتفاقا طبق صحبتی که باهم داشتیم به این نتیجه رسیدیم که دستیار سرمربی تیم‌ملی باید از بین مربیان جوان‌تر باشد تا بتواند در آینده به تیم‌ملی کمک کند. همانطور که گفتم من ۲۰ سال پیش دستیار بودم و اگر هم قرار باشد در شرایط فعلی به فوتسال کمک کنم یا به‌عنوان سرمربی یا مدیرفنی و یا به‌عنوان سرمربی تیم‌های پایه کار می‌کنم.
در مورد بازی تدارکاتی تیم‌ملی چه نظری دارید؟
ما پیش از این هم از سوی کشورهای برزیل، اسپانیا و آرژانتین برای انجام بازی‌های تدارکاتی دعوت شده‌ بودیم به این خاطر که فوتسال ایران جزو مدعیان است و بازی‌کردن کشورهای اروپایی با تیم‌ملی فوتسال برای آنها مفید است، اما متاسفانه آن‌ بازی‌های تدارکاتی را از دست دادیم و الان هم اگر بازی تدارکاتی با ایتالیا را از دست بدهیم دیگر آنها به‌عنوان یک تیم مدعی به فوتسال ایران نگاه نمی‌کنند و این برای ما اصلا خوب نیست چرا که به اعتبار فوتسال خدشه وارد می‌شود. فعلا اصلی‌ترین سوال این است که آیا کادرفنی فعلی به‌عنوان سرمربی فعالیت‌اش را ادامه می‌دهد یا خیر. این بلاتکلیفی برای جامعه فوتسال بسیار خطرناک است و عیار فوتسال ایران را در دنیا کمرنگ می‌کند. بازیکنان لیگ تلاش می‌کنند طبق استانداردها بازی کنند تا به چشم سرمربی تیم بیایند اما زمانی‌که سرمربی تیم وضعیت‌اش بلاتکلیف باشد آنها هم انگیزه خود را از دست می‌دهند و این یعنی سرمایه‌سوزی در فوتسال ایران.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار