| کد مطلب: ۱۰۲۶۵۳۶
لینک کوتاه کپی شد

تیم‌ملی فوتبال از همین الان جشن صعود بگیرد

کارشناس فوتبال با تحلیل عملکرد تیم‌ملی در بازی با سوریه، صعود به جام‌جهانی را قطعی می‌داند و عقیده دارد در بازی مقابل عراق این اتفاق رقم خواهد خورد.
ترکیب تیم‌ملی
مجید جلالی در خصوص شرایط تیم‌ملی ایران در بازی با سوریه و برتری در این بازی گفت: تیم‌ملی ایران بازی با سوریه را با 3 تغییر شروع کرد، این 3 تغییر در نفرات بود و در پست‌های بازی اگر بخواهیم در نظر بگیریم 5 تغییر در پست‌های بازیکنان داشتیم و به‌طورکلی زوج کنعانی‌زادگان و خلیل‌زاده به هماهنگی خوبی رسیدند و عملکرد کم نقصی داشتند. وی افزود: در سمت چپ ما زوج نورافکن- امیری را داریم که سعی دارند حریف را به خود مشغول کنند و نفوذی از این ناحیه نداشتیم و فقط یکبار اتفاق افتاد که منجر به ضربه پنالتی شد. امیری در ترکیب تیم‌ملی برای ما حکم الماس را دارد ولی زوج سمت راست ما یعنی محرمی و قلی‌زاده حکم محوریت حملات ما را داشتند. احسان حاج‌صفی به‌عنوان هافبک سوم ما سعی دارد نزدیک به آزمون باشد ولی از نظر زمان‌بندی هماهنگ نیست ولی همین‌که پشت ضربه پنالتی ایستاد و گلزنی کرد باعث شد یک ریکاوری روحی- روانی برای بازگشت به روزهای اوجش داشته باشد. حاج‌صفی آسیب‌دیده بود و مدتی بیرون از زمین بود و این گل برایش خیلی خوب بود.
گل سردار
کارشناس فوتبال در مورد گل سردار آزمون تصریح کرد: این گل روی یک همکاری فوق‌العاده شکل گرفت. یک پاس ناگهانی و خیره‌کننده از سوی وحید امیری و سردار آزمون که با جای‌گیری بی‌نظیر خود توانست هم برای ضربه نهایی خودش را آماده کند و هم حریف را کاملا پشت‌سر خودش قرار دهد که این از بازیکنان ترازاول و حرفه‌ای بر می‌آید و ضربه نهایی را هم عالی و کم نقص به ثمر رساند.
تاکتیک
جلالی ادامه داد: سوریه چیزی برای ارائه مقابل ایران نداشت و تهدیدی برای ما نبود ولی بعداز گل دوم به نوعی می‌شود گفت آنها همه چیز را از دست رفته دیدند و مقداری از لاک دفاعی خارج شدند و توانستند فشاری به خط دفاع ایران وارد کنند ولی به‌طورکل تیم ما کاملا به بازی مسلط است و آنجا نوراللهی و عزت‌اللهی آن وسط امنیت خوبی برای خط دفاع ما ایجاد کردند و بچه‌های ما به‌راحتی کارشان را انجام می‌دهند. ما از لحاظ تاکتیکی همان کاری را کردیم که بازی‌های قبلی انجام می‌دادیم ولی همین برای مقابله با حریفان ما کفایت می‌کند چرا که آنها چیزی برای ارائه ندارند و خود را از پیش‌باخته می‌دانند. تیم سوریه چیزی مقابل ما برای ارائه نداشت و ما با تنظیم فواصل خطوط و بازی منظم عملکرد کم نقصی ارائه دادیم و شاید فقط حاج‌صفی باشد که کمی دیر به سردار آزمون می‌رسد که این هم رفع شود بدون مشکل بازی می‌کنیم.
صعود؟
جلالی در مورد سرنوشت صعود به جام‌جهانی توضیح داد: با این تیمی که من می‌بینم از همین الان می‌توانیم جشن صعود بگیریم و خودمان را در جام‌جهانی قطر ببینیم ولی اگر به‌دنبال قطعی‌شدن این مورد هستید ما صددرصد در بازی با با عراق در تهران این اتفاق را رقم می‌زنیم و صعودمان را قطعی می‌کنیم و با قدرتی که از تیم می‌بینم این اتفاق به دیدارهای بعدی موکول نخواهد شد.

ارسال نظر

هشتگ‌های داغ

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار